A. M. , životopis 216291
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Finanční analytik HR konzultant Personalista Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Project manager organizačně-ekonomický Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta provozně ekonomická MENDELU Brno
Finance a investiční management
únor 2017 – červen 2019Vysokoškolské
Fakulta provozně ekonomická MENDELU Brno
Management cestovního ruchu
2013 – 2017Bakalářské
Gymnázium Třebíč
Všeobecné
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 4 měsíce
Zebra Technologies CZ
Administrative support for Order Management
Poskytování administrativní podpory pro opravárenské centrum Zebry, retailové zákazníky a distributory ve střední Evropě. Náplň práce: Práce s objednávkami: kontrola, řešení chyb a upřesňování podmínek, zadávání do systému, poskytování informací o možnostech dodání, cenách, alternativních produktech, řešení problémů (vrácení materiálu, vrácení peněz), uvolňování objednávek k expedici... Vytváření a přepracovávání reportů, práce v Excelu, Wordu, interním systému, Oracle. Komunikace v anglickém jazyce (e-mail, skype call) se zákazníky a kolegy ze Zebry v USA.
květen 2018 – květen 2019 1 rok a 1 měsíc
ProfiFP
Finanční konzultant
Finanční analýza potřeb klientů, zpracování finančního plánu, tvorba penzijních plánů, vedení obchodního jednání, kalkulování nabídek pojištění, investic a hypoték + jejich zprostředkování. Organizace vzdělávacích kurzů pro nové spolupracovníky (zajišťování termínů, přednášejících, počtu účastníků,..), přednášení na téma finanční gramotnost, komunikace s klientem, time management, manažerské dovednosti, udržování motivace. Zhruba 3 roky aktivní působení na této pozici, cca od roku 2018 jen pasivní správa portfolia stávajících klientů.
prosinec 2014 – leden 2018 3 roky a 2 měsíce
Invia.cz
Asistentka produktového oddělení
Praxe bakalářského studia: práce na PC, třídění a řazení reklamací od zákazníků, výměna katalogů po sezóně, rozesílání katalogů na jednotlivé pobočky, vytváření systému značení složek zákazníků atd.
září 2015 – listopad 2015 3 měsíce
MI-Agency
Pracovník call centra, obor Telekomunikace
Aktivní oslovování zákazníků společnosti ČEZ, poskytování slev na energie a prodej tarifu Mobil od ČEZ.
červenec 2014 – červenec 2014 1 měsíc
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Databázové systémy
Oracle