Foto:  Jan D.
ID: 204417

Jan D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  42 let


  Aktualizace 06.03.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2011 - 2014
    SOU Hluboš - Obchodní podnikání - Ekonomie, Ekonomie podniku, Marketing a Management
    SŠ s maturitou
    1992 - 1993
    Integrovaná střední škola Příbram - Číšník
    Vyučení
    1988 - 1992
    Střední průmyslová škola Příbram - Strojírenská technologie
    Vyučení
  • Praxe

    2012 - 2014
    Telefónica Czech Republic, a.s.
    Telekomunikace , Projektant v telekomunikacích
    Specialista rozvoje produktových procesů (E2E). Identifikace a minimalizace procesních rizik. Optimalizace stávajících procesů. Příprava a implementace nových produktů a procesů. Odpovědnost za svěřené produkty a procesy. Definice a kontrola reportingu nad danými produkty. Příprava souvisejících dokumentů: Pracovní postupy a metodiky, procesní flow. Procesní podpora pro Front office a Back Office.
    2007 - 2012
    Telefónica Czech Republic, a.s.
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Supervizor (Team Leader).Vedení týmu operátorů (až 18ti) call centra v oblasti péče a prodeje. Řízení týmu s ohledem na plnění stanovených provozních a prodejních cílů a odpovědnost za jejich plnění. Organizace, motivace, kontrola, podpora a rozvoj podřízených. Administrativní činnosti, reporting.Telefonický a písemný kontakt se zákazníky.
    2002 - 2007
    Telefónica Czech Republic, a.s.
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Zástupce supervizora. Spolupráce na vedení a řízení týmu operátorů. Zastupování vedoucího týmu v jeho nepřítomnosti.Organizace, motivace, kontrola, podpora týmu. Telefonický a písemný kontakt se zákazníky. Administrativní činnosti, reporting.
    2000 - 2002
    Eurotel Praha spol. s.r.o.
    Telekomunikace , Pracovník call centra
    Operátor (specialista). Telefonický a písemný kontakt se zákazníky. Obsluha a péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníků. Vyhledávání a zadávaní údajů v zákaznických databázích.
    1995 - 2000
    Restaurace V Ráji
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Obsluha zákazníků, účtování, organizace společenských akcí, inventura
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    ruština  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Databázové systémy
    Oracle
  • Zájmy

    Rodina, sport, hudba.
  • Trvalé bydliště

    Ke Skalám 502, Zdaboř, Příbram 5, 26101

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45