Foto: Bc Andrea N.
ID: 247370

Bc Andrea N.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  43 let


  Aktualizace 29.12.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1997 - 2000
    The American University in Cairo - Arts in History, Criticism
    Bakalářské
    1989 - 1993
    SEŠ Pardubice - Všeobecná ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2016 - 2016
    DUFRY CE s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Prodavač
    Zákaznický servis, prodej zboží, práce na kase, drobný úklid obchodu, doplňování zboží, letiště Václava Havla.
    2016 - 2016
    Comfort Energy s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní zástupce
    Prodejce, sales manager, sales representative. Prodej komodity (elektřiny, plynu) jednotlivcům, maloobchodním, velkoobchodním společnostem a organizacím. Prezentace, představení základních informací, vyřízení dotazů potenciálních zákazníků s hlavním cílem úspěšně dokončeného prodeje.
    2011 - 2016
    BIDOO s.r.o.
    Management , Project manager organizačně-ekonomický
    Vedení obchodního oddělení, pomoc při vytváření a realizace obchodní strategie, zastupování firmy při vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery. Kontrola stavebních zakázek v terénu, kontrola plnění rozpočtů, výběr dodavatelů, vypisování výběrových řízení na dodavatele.
    2008 - 2011
    NOVÝ DOMOV PARDUBICE s.r.o.
    Stavebnictví a reality , Project manager organizačně-ekonomický
    Zástupkyně ředitele - majitele firmy. Vedení prodeje developerského projektu, kontrola realitního prodeje, zodpovědná za realizaci strategických a obchodních plánů, cash flow, a pomoc při vytváření marketingových strategií. Spolupráce s bankami, státními orgány, katastrem nemovitostí, stavebním úřadem, znalci v oboru stavebnictví a nemovitostí. • Obrat činil 120mil/rok.
    2001 - 2008
    OSVČ
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    Tvorba obchodní strategie plánů, odpovědnost za rozvoj podnikání - prodej textilu, vytváření a odpovědnost za marketingové strategie, vedení obchodního týmu, uzavírání smluv, odpovědná za skladové a dopravní logistiky, řízení cash flow, komunikace se zákazníky, odpovědnost a koordinace nákupů. Zákaznický servis, prodej zboží, práce na kase, drobný úklid obchodu, doplňování zboží.
    1994 - 1996
    MIVO PARDUBICE s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Asistentka majitele společnosti. Příprava podkladů pro DPH a podvojné účetnictví. Pomoc při vytváření marketingových strategií. Spolupráce s bankami, státními orgány.
  • Jazykové znalosti

    arabština  -  základní
    ruština  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MacOS, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Cestování - poznávání jiných kultur, divadlo, sport - běh, golf, činnost ve Spolku na ochranu opuštěných psů.
  • Trvalé bydliště

    Českodubská, Vinoř, Praha, 19017

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45