Foto: Ing. Lenka P.
ID: 149840

Ing. Lenka P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  39 let


  Aktualizace 27.10.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2001 - 2006
    VŠB - Ekonomická fakulta Ostrava - Hospodářská politika a správo - národohospodářství
    Vysokoškolské
    1994 - 1997
    SPŠ strojní s technickou administrativou - Technická adminitrativa se strojírenským zaměřením
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2008 - 2011
    OSVČ
    Obchod, nákup, prodej , Project manager organizačně-ekonomický
    OSVČ – realizace vlastního e-shopu, tvorba webů Zajištění kontaktu se zákazníky, prodeje, dodávek. Nicméně neméně důležitou potřebou bylo zprovoznit e-shop pomocí programu Zencart. Tvorba webů zahrnovala vytvoření webů pro prodej rodinných domů na bázi programu Joomla. Zajištění SEO optimalizace pomocí klíčových slov a také zaregistrování na vyhledávačích, např. Seznam, Google Analytics.
    1999 - 2001
    MADT a.s., Slezská 950, 735 14 Orlová
    Ekonomika a podnikové finance , Fakturant/ka
    Fakturace a logistika - oblast – zateplovací systémy, nátěrové systémy, hydroizolace střech Tato pracovní náplň obsahovala tvorbu faktur při prodeji stavebního materiálu, kontrolu účtů a spolupráce s účetní, ale také zajišťování logistiky firmy, zajišťování dopravy materiálu ze zahraničí, objednávky jeřábů a přepravy dalších tuzemských autodopravců, dodávku materiálu pro realizace stavebních činností.
    1999 - 1999
    CSmap s.r.o., Hybešova 65, 602 00 Brno
    Administrativa , Asistentka
    Asistentka ředitele - prodej digitálních map Jako asistentka ředitele jsem měla za úkol zajišťovat korespondenci, příjem objednávek a vyřizování pro danou obchodní komoditu, fakturace. Výborná ale byla i možnost naučit se pracovat s programem MapInfo, které daná firma vytvářela, a na které jsem absolvovala i školení.
    1997 - 1999
    Technoart a.s., Lidická 77, 60200 Brno
    Ekonomika a podnikové finance , Ekonom
    Asistentka ředitele, posléze ekonom střediska Zde jsem získala prvotní zkušenosti pro práci asistentky ředitele, ať již se jednalo o vyřizování korespondence, styk se zákazníky i partnery firmy, kopírování materiálů pro nabídkového oddělení, případné vázání podkladů nabídek, kooperace s účetními a dalšími kolegy. Na pozici ekonoma divize jsem připravovala podklady pro vnitropodnikové účetnictví firmy pro divizi Mongolsko a spolupracovala s účetní. Součástí práce byly samozřejmě i povinnosti asistentky a pomocná práce pro kolegy, kteří připravovali právní oblast, hydroenergetiku aj.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    ruština  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop
    Programovací jazyky
    (X)HTML, CSS, PHP
    Databázové systémy
    MySQL
  • Zájmy

    Money S3 – účetní program pro podvojné účetnictví malých a středních podniků Zencart – program pro realizaci a fungování e-shopu, Joomla – tvorba webu TurboFloorplan - vizualizace interiéru ve 3D AutoCAD - základy - psaní všemi deseti (cca 220 úhozů za minutu) - účetnictví - daňová evidence, fakturace, základy podvojného účetnictví Schopnost rychle se naučit nové počítačové programy.
  • Trvalé bydliště

    Vřesinská 80, Poruba, Ostrava, 70800

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45