Není foto: A. K.
ID 280153

A. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola gastronomická a hotelová Braník

Maturitní kuchař

2008 – 2012SŠ s maturitou

SOŠPaG Evropská

pedagogické lyceum

2007 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 2 měsíce

Yusen logistics s.r.o.

Customer service clerk

březen 2019 – dosud 5 let a 2 měsíce

Zajišťování plynulého toku materiálu a obalů pro zákazníka, plánování outboundových aut, kontakt s dodavateli, řešení problémů a reklamací se zákazníky i dodavateli, práce v interních systémech,připrava podkladů k fakturaci, příprava podkladů pro administrativní tým

Yusen logistic s.r.o.

cross dock administrator

2018 – 2018 6 měsíců

Administrativa spojená s vykládkou a nakládkou kamionů pro mezinárodní přepravu autodílů. Práce v interním systému, příprava pro setování kamionů, kontakt s řidiči, komunikace se zákaznickým servisem, plánování nakládek, příprava celních dokumentů,...

Panorama hotel

Office manager, obor Administrativa

2017 – 2017 6 měsíců

Zodpovědnost za administrativní agendu hotelové restaurace, tvorba kalkulací, odpisy, kontrola nákladů na suroviny, plánování směn, kontrola nákladů za zaměstnance kuchyně, HACCP a BOZP, školení nových zaměstnanců, práce v interních systémech

Vegg-go a.s.

Vedoucí provozu / provozní, obor Gastronomie a pohostinství

2016 – 2016 6 měsíců

zodpovědnost za bezchybný chod pobočky,vedení směny, vedení týmu zaměstnanců, motivace zaměstnanců, objednávky zboží, příjem zboží, práce v interním systému, plánovaní směn a nákladů na zaměstnance, komunikace s dodavateli, řešení problémů provozu restaurace, kontrola kvality, kontrola čistoty, péče o zařízení a stroje, inventury,...

Ugo trade s.r.o.

shift leader/ zástupce vedoucího

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

profit manager,vedení směny, vedení týmu zaměstnanců, motivace zaměstnanců, objednávky zboží, příjem zboží, práce v interním systému, plánovaní směn, komunikace s dodavateli, řešení problémů provozu restaurace, kontrola kvality, kontrola čistoty, péče o zařízení a stroje, inventury,...

AmRest

shift leader

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

vedení směny, zajištění nejvyšší kvality, skladování produktu, správa přístrojů - funkčnost a čistota, řešení reklamací a jiných problémů, organizace směny, motivace zaměstnanců,...

Aatelier

Vedoucí / manažer teamu, obor Zákaznický servis

2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců

koordinace prodeje, zajištění kvality produktu, správa skladování produktu, vedení týmu zaměstnanců, komunikace se zákazníky, zajištění kvality obsluhy, administrativa spojená s provozem, organizace

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

GsStore,GsPCcash, Micros control, Micros VuPoint, Opera 5, RON, Renault CDG

Kurzy

Operational coach

Školení pro tréning nových zaměstnanců

květen 2017

HACCP

Školení systému analýzy rizik a kontrolních bodů ve výrobě potravin

srpen 2016

Zájmy

aktuální dění, četba, gastronomie, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45