Foto: Bc. Michaela P.
ID 295308

Bc. Michaela P. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo,s.r.o.

Ekonomika a management, Kombinovaná Forma - dálkové studium

2019 – 2022Bakalářské

Střední škola dopravy, obchodu a služeb Moravský Krumlov, příspěvková organizace

Podnikání

2014 – 2016SŠ s maturitou

Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace

Kadeřnice

2010 – 2014Vyučení

Praxe 7 let a 9 měsíců

I&C energo a. s.

Specialista obchodu

Komplexní zpracování obchodních případů a nabídek s důrazem na export a import. Zodpovědnost za přijímání a efektivní zajištění poptávek zákazníků. Příprava obchodních smluv, aktivní realizace obchodních vztahů a pečlivá administrativa. Detailní zpracování kalkulací a kvalitní příprava nabídek služeb poskytovaných firmou. Efektivní řešení obchodních situací a udržování vysokého standardu profesionality ve všech aspektech obchodního procesu.

leden 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce

I&C energo a. s.

Obchodní referent

Příprava nabídek a smluv pro zákazníky s důrazem na profesionální administrativu. Aktivní podílení na zpracování kalkulací a přípravě nabídek služeb. Poskytování komplexních obchodních řešení s důrazem na vysokou úroveň profesionality.

červenec 2020 – prosinec 2021 1 rok a 6 měsíců

Tamura Europe Limited

Nákupčí / Purchaser

Zodpovědnost za efektivní řízení objednávek materiálu do výroby. Úzká spolupráce s dodavateli v Českém a anglickém jazyce, v rámci celé Evropy. Zajištění nezbytného materiálu pro bezproblémový průběh výrobního procesu. Práce v systému Glovia (Maps) s důrazem na precizní a efektivní správu nákupních operací.

leden 2020 – červen 2020 6 měsíců

Innogy zákaznické služby s.r.o.

Senior specialista kontaktu se zákazníky, zástupce vedoucího

Obsluha Zákazníků a Prodej: Specializace na prodej služeb a produktů firmy. Kalkulace cenových nabídek a příprava podkladů a smluv. Práce s Technologií: Efektivní práce s počítačem a systémem SAP a SAP CRM. Správa Zákazníků: Zodpovědnost za archivaci dokumentů. Aktivní získávání nových zákazníků a péči o existující klientelu. Marketingová Činnost: Designová úprava pobočky během marketingových akcí. Management a Vedení Týmu: Zaškolování zaměstnanců a motivace týmu. Vedení pobočky a efektivní plánování směn a dovolené. Logistika a Správa Operací: Zajištění správných objednávek zboží. Celková správa operací s cílem dosahovat vynikajících výsledků. Kvalita Pracovního Prostředí: Udržování pozitivního pracovního prostředí.

prosinec 2016 – prosinec 2019 3 roky a 1 měsíc

Saxoo London

Asistentka prodeje, zástupce vedoucího, obor Obchod, nákup, prodej

Obsluha Zákazníků a Poradenství: Dovednosti v manipulaci se zbožím a hotovostí. Specializace na poskytování výjimečného poradenství. Management Pracovních Směn: Efektivní řízení pracovních směn. Zajištění optimálního chodu operací. Objednávky a Administrativa: Specializace na tvorbu objednávek zboží. Úspěšná správa administrativních úkolů.

červenec 2016 – listopad 2016 5 měsíců

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Pracovitost

Samostatnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Rodina, zvířata, čtení, vzdělávání, hudba, procházky, design interiérů,...

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45