Foto:  Jan F.
ID: 204549

Jan F.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  42 let


  Aktualizace 19.01.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1988 - 1992
    Gymnázium Jana Keplera - humanitní studium
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2000 - 2013
    Česká spořitelna, a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Bankovní specialista
    Manažer procesu - řízení klientské zkušenosti a kvality služeb  Měření klientské zkušenosti a NPS pro pobočkovou síť ČS – CATI, CAWI, Focus Groups, Mysteryshopping  Business specifikace reportingu klientské zkušenosti a NPS a stížností a reklamací v aplikaci Cognos – účast ve vývojovém týmu  Reporting výsledků měření klientské zkušenosti a NPS pro pobočkovou síť prostřednictvím aplikace Cognos  Zpracování podkladů a cílů pro vyhodnocení bonusových kriterií a KPI pobočkové sítě v oblasti klientské zkušenosti a NPS  Podpora pobočkové sítě v oblasti klientské zkušenosti a NPS – pravidelné výjezdy, osobní konzultace, mysteryshopping  Provedení a vyhodnocení pravidelného měření kvality vnitřních služeb SLI (Service Level Index) pro celou FSČS  Lektor vstupního školení nových zaměstnanců ČS  Lektor školení pobočkové sítě v oblasti zlepšování kvality a práce s daty klientské zkušenosti  Účast v projektových týmech na projektech cílených na zvyšování klientské spokojenosti:  Projekt Klient – implementace strategie zákaznicky orientované banky – 2006  Řešení stížností – implementace nového end-to-end procesu - 2008  Redesign výpisů z účtů – vzhled a obsah dle očekávání zákazníka – 2010  Instant experience – okamžitá zpětná vazba zákazníka na pobočce – 2011  Vedení projektů Six Sigma (Zkrácení průměrné doby řešení stížností týmu ombudsmana o 40% - 2009) a Lean (Zjednodušení systému rozdělování přijatých stížností a reklamací – 2010)  Zpracování agendy řízení před Finančním arbitrem ČR a ČNB  Řešení klientských stížností a reklamací v rámci týmu Ombudsmana FSČS  Analýzy kořenových příčin klientských stížností a reklamací  Administrace stránek kvality služeb na Intranetu (publikace dokumentů, pravidelná kontrola, aktualizace)
    1994 - 1999
    Global travel, s.r.o.
    Bankovnictví a finanční služby , Pracovník na přepážce
    Manažer pobočky – směnárna  Pokladní činnost  Peněžní dotace a cash flow management  Denní účetní uzávěrky  Interní audit pobočkové sítě  Vedení teamu (7 lidí), tvorba harmonogramu služeb
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    ruština  -  základní
    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    sport, kolo, hory
  • Trvalé bydliště

    Ke Dvoru 5, Vokovice, Praha 6, 16000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45