Foto: Ing. Pavel S.
ID: 210050

Ing. Pavel S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  52 let


  Aktualizace 26.05.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1986 - 1991
    VŠSE v Plzni - Silnoproudá elektrotechnika
    Vysokoškolské
    1980 - 1984
    SPŠE Plzeň - Měřící a automatizační technika
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    1998 - 2014
    Exact Software CEE, s.r.o. (mateřská firma Exact Software Nederland B.V.)
    Informační technologie , Pracovník help desku
    o Zákaznická podpora SW produktů na telefonu:  First line support: • Řešení typu dotazů jako jsou ovládání, nastavení … (SW výše) • Návrh postupů řešení opravy je-li udělána procesní chyba v pracovních postupech (např. tvorba faktury, výdej ze skladu atd.) • Řešení urgentních dotazů zákazníka • Zapisování volání do centrální databáze mateřské firmy v anglickém jazyce  Second line support: • Řešení případných chyb SW • Hledání způsobů řešení ve znalostní databázi mateřské firmy v anglickém jazyce • Komunikace s helpdeskem mateřské firmy v anglickém jazyce • Řešení reklamací SW • Tvorba popisů chyb pro vývojové oddělení v anglickém jazyce • Řešení složitých problémů u zákazníka osobně nebo pomocí vzdáleného připojení • Oprava dat v databázích zákazníka • Nastavení SQL Serveru pro potřeba SW (výše) • tvorba T-SQL dotazů – základy Oba druhy supportu se týkaly zákazníků v CZ, SK, RU (v ruštině), HU, RO. Český support byl za dobu své existence v České republice v rámci korporace (kolem 50 poboček) vyhlášen 2x na druhém místě o Provádění konzultací  Tvorba firemní procesů v rámci výše uvedeného SW,  Základní nastavení sytému dle požadavků zákazníka  Tvorba uživatelských příruček  Spolupráce na návrhu diskových subsystémů a strategii jejich zálohování o Instalace:  Exact Globe Next  Exact Synergy  MS SQL 7.0/2000/2005/2008/2012 Server  Zajištění správné funkčnosti v rámci síťového prostředí zákazníka  Zajištění správné funkčnosti na terminálových serverech
    1997 - 1998
    Olivetti Czech Republic, s. r. o.
    Informační technologie , Technik HW
    o instalace:  ‘W95, Win. NT 4.0 Server a Workstation, NetWare 4.11 o funkční: montáž/oprava HW (pracovní stanice, servery)
    1993 - 1997
    Dm servis Plzeň, a.s.
    Informační technologie , Technik HW
    o tvorbu obchodních nabídek pro zákazníka o instalace: MS ‘W95, NetWare 4.11, ekonomického SW ABRA o funkční: montáž/oprava HW (pracovní stanice, servery)
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
    ruština  -  mírně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Programovací jazyky
    SQL
    Databázové systémy
    MS SQL
  • Trvalé bydliště

    Polní 13, Plzeň, 32600

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45