Foto:  Jan B.
ID: 191614

Jan B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  39 let


  Aktualizace 25.10.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1995 - 1998
    Integrovaná střední škola technická - Strojírenství - Provozní technika
    SŠ s maturitou
    1992 - 1995
    Střední odborné učiliště stavební - Strojník stavebních strojů
    Vyučení
  • Praxe

    2009 - 2013
    KOMET GROUP CZ s.r.o.
    Administrativa , Pracovník back office
    - obchodně administrativní činnost - komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky - příjem, zpracovávání a evidence objednávek a poptávek od zákazníků - tvorba cenových nabídek - logistika - objednávání zboží u zahraničních dodavatelů - fakturace - agenda reklamací a oprav - vedení skladového hospodářství - spolupráce s produktovými specialisty, obchodními reprezentanty a servisním odd.
    2008 - 2008
    IMMUNOTECH a.s.
    Administrativa , Referent
    - obchodně administrativní činnost - komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky - příjem a zpracovávání objednávek od zákazníků - objednávání zboží u zahraničních dodavatelů - fakturace - reklamační agenda - spolupráce s produktovými specialisty, obchodními reprezentanty a servisním odd
    2007 - 2008
    Green Swan Pharmaceuticals s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    - řízení a organizace distribučních procesů - kompletní řízení pobočkových skladů, monitoring a optimalizace skladových zásob - zajištění správy a údržby skladů DC distributorů a jejich včasného zásobování - zodpovědnost za vedení konsignačních skladů a jejich zásobování - komunikace s obchodními partnery - vyřizování přímých prodejů, zodpovědnost za správnost cen, jejich nastavení v distribuci - vyhodnocování a kontrola kompenzací distributorům, zajištění podkladů pro účetní odd. - vedení objednávkové agendy, kontrola správnosti a plynulosti procesu objednávek - příprava skladových dokladů, jejich vystavení a archivace - zpracování a vyhodnocení měsíčních hlášení distributorů o prodejích - vytváření dodacích listů pro fakturaci prodejů - zajištění nastavení akcí GS v distribuci - kontrola reportů od distributorů vyhodnocující marketingové akce – statistiky - konzultace akcí, aktuálních zásob skladů a problematiky s tím spojené s PM, ASM, REPs - analýzy týdenních hlášení distributorů o prodejích a zásobách - aktualizace seznamu PL u distributorů - tvorba a zpracování tabulek - vedení agendy reklamací
    1999 - 2006
    GEHE PHARMA PRAHA
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    - vedení šestičlenného pracovního týmu - řízení práce kanceláře a zodpovědnost za administrativu - řízení práce skladu a zodpovědnost za skladové hospodářství včetně inventur - logistika- optimalizace stavu zásob na skladech a jejich sledování, organizace přesunů zboží mezi sklady - objednávání zboží u dodavatelů v ČR i zahraničí - komunikace s obchodními partnery - příjem zboží – zápis do systému – cenění produktů - dohled na dodržování správných skladovacích podmínek(spolupráce s kvalitářem) - přijímání a zpracovávání objednávek - zajištění veškerého servisu obchodním partnerům, částečně zákaznický servis - fakturace - koordinace dopravy, komunikace s dopravci(expedicí), řízení rozvozu nestandardních objednávek - reporting dodavatelům
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
    C - nákladní auta
    T - traktory
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Sport, kultura, hudba
  • Trvalé bydliště

    U Vody, Praha 7, 17000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45