Foto:  Magdalena K.
ID: 130005

Magdalena K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 30.05.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2002 - 2006
    Gymnázium J.G.Mendela - všeobecný
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2012
    ANECT a.s.
    Management , Provozní ředitel / manažer
    - rozhodování a řízení agendy vozového parku, včetně GPS a CCS - pojištění majetku a zodpovědnosti firmy - agenda mobilního operátora - agenda správy kancelářských prostor Praha/Brno/Plzeň - organizace správného chodu oddělení - organizace výjezdních zasedání a školení - zajišťování pravidelných povinných kontrol (PO, el. zařízení) - zajišťování provozu firemního bytu
    2008 - 2010
    ANECT a.s.
    Administrativa , Asistentka
    - od roku 2010 také v roli interního auditora – orientace v příslušných normách a interních předpisech - správa a kontrola kalendáře a programu ředitele - příprava podkladů pro jednání, vypracování zápisů z porad, příprava na poradu vedení - administrátorka firemních strategických projektů - zařizování zahraničních pracovních cest zaměstnanců firmy - zařizování výjezdních zasedání a společenských akcí zaměstnanců firmy - úzká spolupráce s obchodní a technickou sekcí - správa interního portálu a knihy jízd - kontrola plnění úkolů zadaných ředitelem podřízeným
    2007 - 2008
    ANECT a.s.
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    - administrativa spojená s chodem recepce (přepojování telefonních hovorů, vyřizování korespondence, obstarávání kancelářských potřeb a občerstvení, vyřizování emailů, zajišťování provozu recepce, správné přidělení videokonferencí, zapisování návštěv do elektronické knihy návštěv, vedení agendy CCS karet, jejich nastavení atd.) - uvádění a obsluha návštěv - obsluha fax, scanner, kopírka - práce na PC (Excel, Word, Internet, Outlook)
    2007 - 2007
    SKH Trading s.r.o.
    Bankovnictví a finanční služby , Specialista pohledávek
    - administrativní práce spojené s činností podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců - komunikace s úřady (pojišťovny, soudy aj.) - vytváření dokumentů a smluv - Výzva k úhradě dluhu, Splátkový kalendář, Mandátní smlouvy aj.
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop
  • Zájmy

    četba, sport, hudba
  • Trvalé bydliště

    Říčanská 7, Bystrc, Brno, 63500

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45