Foto:  Jana K.
ID: 191564

Jana K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  35 let


  Aktualizace 19.01.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1995 - 1999
    Střední průmyslová škola elektrotechnická - Technická administrativa
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    Ferratt International Czech s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    Samostatné zajištění personální agendy společnosti. Veškeré aktivity spojené s přípravou podkladů pro mzdy, nástupy a výstupy zaměstnanců, školením, hodnocením a informovaností zaměstnanců. Kompletní zajištění veškerého náboru zaměstnanců, správa docházkového a přístupového systému. Personální poradenství napříč společností. Vytvoření a aktualizace interních předpisů, pracovního řádu, popisů pracovních pozic a dalších interních nařízení. Implementace procesu hodnocení zaměstnanců, nastavení mzdových hladin. Komunikace s dodavateli služeb
    2009 - 2011
    Celestica Czech Republic s.r.o.
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Jako Program Manager Jr. Komplexní zákaznická podpora v oblasti oprav LCD (zákazníci převážně Asie), vedení reporting týmu, správa interních a zákaznických systémů, příprava reportů a podkladů k fakturaci, návrhy a implementace řešení zákaznických požadavků, změny systémových nastavení a procesů oprav dle požadavků zákazníků, úzká spolupráce napříč oddělením při plnění zákaznických požadavků, řešení denní operativy, plánování termínu příjmu a expedice opravených jednotek se zákazníkem při dodržení doby opravy. Organizace zásobování materiálem a komponenty pro opravy, příprava cenových kalkulací a prezentací pro zákazníky, implementace změn procesu u nových zákazníků.
    2004 - 2009
    Celestica Czech Republic s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    Správa docházkového systému, příprava podkladů pro zpracování mezd a kompletní personální administrativa. Později spolupráce při vytváření HR směrnic a správě budgetu, personální reporting ,kontrola podkladů a schvalování faktur za HR oddělení (agenturní zaměstnanci, školení, nábor, benefity, pracovní pomůcky, kancelářské potřeby atd.). Poté nábory zaměstnanců, plánování a koordinace školení, zajištění hodnocení, odměňování zaměstnanců a komplexní personální poradenství střednímu a nižšímu managementu. Následně personální řízení svěřené divize.
    2003 - 2004
    ACR Alfa s.r.o.
    Media, reklama, PR , Asistent v médiích, reklamě, PR
    Příprava materiálů pro redakční zpracování, komunikace a spolupráce s klienty, překladateli, korektory, fotografy a redaktory. Prezentace knih na veletrzích a výstavách.
    2001 - 2003
    Automobile Group s.r.o. (AAA Auto Praha)
    Personalistika, lidské zdroje , HR Bussines Partner
    Kalkulace mzdových nákladů zaměstnanců v oddělení péče o vozy, příprava podkladů pro mzdy, personální administrativa a poradenství, správa docházkového systému, reporting, adaptace a školení zaměstnanců pro svěřené oddělení. Implementace docházkového systému na otisky prstů a další aktivity.
    2000 - 2001
    Automobile Group s.r.o. (AAA Auto Praha)
    Zákaznický servis , Pracovník podpory zákazníků
    Nejprve reporting a spolupráce na marketingových aktivitách, později hotovostní prodej automobilů, poté správa dokladů vozidel, zadávání a kontrola nově přijatých vozů, fyzické převody na dopravních inspektorátech, předání vozu zákazníkům. Následně příprava cedulí s popisem vozů, správa vozového parku 30 služebních vozů, objednávky náhradních dílů, příprava detailních reportů o opravách a navýšení cen po opravách včetně cen prací.
    1999 - 2000
    Mediscan Group
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    Správa recepce, objednávání pacientů, práce s interní databází, odesílání výsledků vyšetření, zajišťování přeprav pacientů, podávání informací o vyšetřeních včetně příprav, pokladna.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Programovací jazyky
    Lotus Notes
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Sport, film, četba, nové technologie
  • Trvalé bydliště

    Počernická 514/54, Praha 10, 10800

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45