Foto:  Ivana  P.
ID: 176469

Ivana P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  49 let


  Aktualizace 13.05.2014
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1982 - 1986
    Střední průmyslová škola stavební - pozemní stavitelství
    SŠ s maturitou
    1982 - 1986
    Střední průmyslová škola stavební - pozemní stavitelství
    SŠ s maturitou
    1982 - 1986
    Střední průmyslová škola stavební - pozemní stavitelství
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2014
    eCREDIT s.r.o. - DPP
    Zákaznický servis , Pracovník podpory zákazníků
    klientský úvěrový pracovník, administrativní činnost spojená s přípravou úvěrových smluv, vymahání pohledávek, telekomunikační činnost, ostatní aministrativa s tím spojená.....
    2006 - 2012
    VVS-české výtahy.s.r.o.
    Administrativa , Office manager
    specialista řízení zakázek - správa,evidence,distribuce,koordinace, archivace řízené zakázkové dokumentace obchodních případů,terminologie realizačních úseků,příprava reportů, participace na poradách vedení společnosti,veškerá administrativní činnost,zpracování podkladů pro mzdy,vedení admin. činnosti montážního a výrobního úseku ( objednávky , rozpisky, fakturace.....), kontrola plnění úkolů ostatních úseků
    2001 - 2006
    Top hotel
    Administrativa , Administrativní pracovník
    vedoucí ubytovacího úseku (housespeakingu) , kontrola činnosti pokojských a souvisejících oddělení, administrativa, jednání se subdodavateli, reporty, participace na poradách vedení
    2001 - 2006
    Top hotel
    Administrativa , Administrativní pracovník
    vedoucí ubytovacího úseku (housespeakingu) , kontrola činnosti pokojských a souvisejících oddělení, administrativa, jednání se subdodavateli, reporty, participace na poradách vedení
    1992 - 1997
    Sefiko s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    asistentka jednatelů společnosti - vedení sekretariátu, administrativní činnost.....
    1986 - 1992
    Pozemní stavby n.p.
    Administrativa , Referent
    personální referent - administrativní činnost personálního charakteru, reporty pro mzdy, spolupráce s právním úsekem, organizační zajišťění školení......
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    ruština  -  základní
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    literatura, ruční a výtvarné práce, vaření.....
  • Trvalé bydliště

    Krumlovská 4, Praha 4, 14000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45