Foto:  Barbora F.
ID: 212306

Barbora F.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  31 let


  Aktualizace 21.05.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2013 - 2014
    Australian Pacific Vyšší odborná škola, Sydney, Australia - Marketing, management
    Vyšší odborné
    2012 - 2012
    Kaplan aspect Vyšší odborná škola, Sydney,Austrálie - business, management
    Vyšší odborné
    2010 - 2011
    Jazyková škola Elsis, Sydney - anglický jazyk
    2008 - 2010
    Bankovní institut vysoká škola, a.s., Praha - Informační technologie/bankovnictví/ekonomie
    Bakalářské
    2000 - 2004
    Obchodní akademie Mariánské Lázně - ekonomie,účetnictví,administrativa,jazyky
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2012
    Australiaonline student agency - Sydney
    Administrativa , Office manager
    • služby při hledání ubytování • osobní konzultace • korespondence/telefonická komunikace v anglickém jazyce s Australskými školami + Australskými pojišťovnami • orientace ohledně vízové politiky v Austrálii • obchodní korespondence • poříletová informace pro studenty • pomoc při hledání práce • pomoc při otevření bankového účtu • informace o vízech a zdravotním pojištění • akademické konzultace • pomoc při plánování cest okolo Austrálie • předodletová informace • administrativní práce • základní poradenství ohledně daní • interní programy, databáze, fakturace, obchodní korespondence • marketing, zákaznický servis, emaily • podopora australské a české pobočky
    2005 - 2010
    Plus discount/Penny market
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    • zodpovědnost za aktuální sortiment (NF + food - maso) • zodpovědnost za obrat dané kategorie • denní kontrola dostupnosti zboží ve skladech/zásobách • realizace nabídkových řízení v souladu s interními pokyny • podpora manažera kategorie ve výběru dodavatelů v tuzemsku a v zahraničí, včetně samostatného vyjednávání s menšími dodavateli • zodpovědnost za skladový stav svěřeného sortimentu a dispozice zboží • sledování trhu a konkurentů s ohledem na potřeby zákazníků • vedení sortimentu a cen v interním system • stanovení prodejních cen • interní meeting s dodavateli, centrálou, jednatelem • kontrola fakturace, komunikace s účetním oddělením • zadávání dat • kontrola a schvalování letáku, marketing • komunikace se s klady a centrálou v Německu • meeting s dodavateli z Německa • marketingové texty pro letáky a podpora marketingového oddělení • překlady z Německého a slovenského jazyka • statistiky prodeje • plánování dopravy zboží z Německa do centrálního skladu • plánování rozdělovníku na jednotlivé prodejny • práce s interními programy Lotus Notes, xls, word • kontrola objednávek a obalů zboží podle norem před rozdělením na jednotlivé prodejny • hotline • pokyny pro prodejny ohledně umístění zboží, cenovek, změn v prodeji
  • Jazykové znalosti

    polština  -  základní
    němčina  -  středně pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    slovenština  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MacOS, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, MS Outlook
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    informační technologie, počítače, mobilní telefony, práce s lidmi, cestování, vzdělávání ve volném čase, komunikace, učit se novým věcem, pomáhat lidem, plavání, hudba etc..
  • Trvalé bydliště

    Klimentov 99, Velká Hleďsebe, 35471

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45