Foto:  Martina H.
ID: 192320

Martina H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  39 let


  Aktualizace 21.05.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1992 - 1996
    Obchodní akademie Praha - všeobecná ekonomika
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2007 - 2013
    Mezinárodní Montessori škola v Praze, Praha
    Administrativa , Office manager
    • Zajištění kancelářské podpory a bezproblémového chodu kanceláře (kalendář, archivování dokumentů a docházka) • Každodenní osobní, telefonická a e-mailová komunikace se stávajícími i potenciálními klienty (v českém a anglickém jazyce) • Správa a aktualizace interní databáze klientů a dodavatelů • Příjem, třídění a zpracování každodenní korespondence • Zabezpečení odpovídajících zásob kancelářských a hygienických potřeb • Komplexní vedení pokladny a práce s hotovostí • Zajištění zákonných školení pro zaměstnance v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany a revize dokladů (kontrola hydrantů a hasicích přístrojů)
    2004 - 2007
    Asociace Public Relations Agentur (APRA), Praha
    Administrativa , Asistentka
    • Kompletní organizační a administrativní podpora výkonné ředitelky pro kurz London School of Public Relations • Zajišťování a organizace kurzů, spolupráce s lektory, studenty a hodnotiteli • Komunikace a vyjednávání s jednotlivými agenturami, dodavateli o podmínkách a možných termínech • Příprava podkladů k fakturaci a následné vystavování vydaných faktur
    2003 - 2004
    BioTech, a.s.
    Administrativa , Asistentka
    • Zajištění efektivního chodu kanceláře (kalendář, služební cesty, docházka, objednávky materiálů a vyúčtování mobilních telefonů) • Správa a aktualizace interní databáze zákazníků, vč. přípravy podkladů pro sepsání obchodních smluv se zákazníky • Zajišťování obchodní korespondence v českém i anglickém jazyce, zodpovědnost za překlady z/ do anglického jazyka
    1998 - 2000
    Agentura Welcome s.r.o.
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Rezervace pokojů, ubytování hostů, přijímání plateb.
    1996 - 1997
    Notářská kancelář JUDr. M. Rychlé
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Odesílání pozvánek na jednání, pochůzky, kopírování, psaní na stroji podle diktátu.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    rekreační sport, pilates, turistika, film, divadlo, literatura
  • Trvalé bydliště

    Nad Vrbami 468, Praha 10, 10300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45