Foto: Bc Sabina C.
ID: 244280

Bc Sabina C.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  24 let


  Aktualizace 02.02.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2015 - 2017
    Vysoká škola finanční a správní - Řízení podniku a podnikové finance
    Vysokoškolské
    2009 - 2014
    Vysoka Skola Hotelova - Gastronomie, hotelnictví a turismus
    Bakalářské
  • Praxe

    2015 - 2015
    Markets.com
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční analytik
    Prace s klienty, office manager Příprava podkladů pro finanční analýzu, komunikace s ostatními odděleními v organizaci, příprava statistik a prezentací, vypracovávání pravidelných reportů a hlášení,vyhodnocování trhu s cizími měnami, vyhodnocování trhu s akciemi, obligacemi a dalšími cennými papíry, posuzování finančních rizik,komunikace s členy managementu, monitoring získaných dat,poskytování poradenství,provádění finančního oceňování
    2013 - 2014
    VES S.R.O
    Administrativa , Office manager
    Office Manager Podpora finančního a účetního oddělení, fakturace, předkontace faktur, vedení diáře, organizace firemních akcí, archív, organizace diáře, schůzek a time management, jednání s úřady
    2012 - 2013
    Hotel 4* CityClub
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Administrator hotel náplň práce: odpovědnost za recepci hotelu - dohled nad chodem celého oddělení (přijímání a vyřizování stížnosti hostů dle platných standardů, organizace přijímání turistických skupin a leteckých posádek, odpovědnost za vedení provozní knihy, kontrola hotelové pokladny, odpovědnost za přesné vyúčtování výdajů za garáže, dohled na správné střídání směn a dostatečné předání provozních informací apod.), částečná odpovědnost za concierge services (s cestováním spojené služby), porter, bus driver ,příprava, organizace, finanční a technické zajištění zájezdů, jednání s pojišťovnami, dopravci a partnery v oblasti cestovního ruchu, rezervace a prodej zájezdů do celého světa, klientský servis a poradenství v oblasti zájezdů a dovolených, uzavírání smluv s klienty, vyúčtování poskytovaných služeb
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    ruština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MacOS, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Sport, počítač , kolo, hudba, jazyky, piano, tenis. Příroda, fotografování.
  • Trvalé bydliště

    Loucka, Praha, 14000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45