Foto:  Michaela H.
ID: 214831

Michaela H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 26.05.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2011 - 2014
    Metropolitní univerzita Praha - Anglofonní studia
    Vysokoškolské
    1999 - 2000
    Státní jazyková škola - Pomaturitní studium angličtiny a francouzštiny
    1993 - 1999
    Střední hotelová škola - Hotelnictví a turismus
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2014
    Dell Computer, spol. s r.o.
    Administrativa , Office manager
    Executive assistant to general manager/Office manager - Vedení kalendáře ředitele – plánování schůzek, meetingů, návštěv, měsíční vyúčtování nákladů, spolupráce s celým seniorním management týmem (9 lidí), organizace jejich meetingů, účast na nich, příprava zápisů a kontrola dodržování plnění úkolů z toho plynoucích, administrativa pro všechny managery - Zodpovědnost za chod recepce (2 zaměstnankyně) - Zodpovědnost za chod officu (85 lidí) – v kontaktu se správcem budovy, řešení různých oprav, kontrol, požárních cvičení; IT část: jelikož máme IT spravováno dálkově z Polska, mám na starost nové zaměstnance a přípravu nového hardwaru, kontrolu server roomu, objednávky telefonů a služeb s tím spojených u našeho operátora - Archivace smluv s dodavateli, pravidelná spolupráce se supportními týmy v Bratislavě (finance), řešení lokálních problémů s fakturami, vytváření objednávkových čísel v systému Ariba - Objednávání letenek, korporátních karet pro nové zaměstnance, hotelů a služeb s tím spojených - Správa docházkového systému - Pomoc při konání auditů jak interních tak při loňském ISO auditu jako zodpovědná osoba za naši pobočku, kontrola plnění směrnic - Organizace pravidelných off-site meetingů pro celou pobočku každý kvartál, školení, večírků - Řešení každodenních problémů
    2008 - 2011
    Dell Computer, spol. s r.o.
    Informační technologie , Account Manager - media, reklama
    mateřská dovolená
    2005 - 2008
    Dell Computer, spol. s r.o.
    Informační technologie , Account Manager - media, reklama
    Sales: – segment globálních zákazníků, kvartální plnění plánu (cca 3 miliony USD), obchodování na telefonu, tvoření nabídek včetně cenotvorby, následné objednávky, péče o zákazníky, osobní schůzky s těmi největšími (např. Honeywell, GE, TRW, Oracle, Unilever, Johnson&Johnson atd.), měřené aktivity na denní bázi (denní revenue, telefonní hovory, call time – minimálně 120 minut denně), účast na marketingových a technických školeních na týdenní bázi (produkty – notebooky, desktopy, servery, software, služby), Business inteligence – efektivní práce se zákaznickým portfoliem s využitím interních nástrojů (Tracker, Gedis, Darwin), spolupráce s externím obchodníkem Na poslední 3 kvartály změna segmentu (Public), ale stejná náplň práce. Zákazníci státní správy (např. Akademie věd, Pražský hrad, Národní knihovna, Národní muzeum, státní instituty a ústavy), většina akvizice, účast ve výběrových řízeních, podávání nabídek na elektronických tržištích, rámcové smlouvy, kvartální target cca 700 000 USD
    2000 - 2005
    Hanseatic Transport s.r.o.
    Doprava, zásobování a logistika , Spediter
    Referentka námořní dopravy. Zařizování a koordinace námořních přeprav, vedení odborné dokumentace jednotlivých přeprav, obchodní korespondence, denní práce s PC - Word, Excel, Internet, individuální firemní marketingový program Market, telefonický kontakt s tuzemskými i zahraničními klienty a dodavateli, fakturace, znalosti skladové problematiky, překlady obchodních dopisů a smluv do angličtiny
    2003 - 2004
    Celebrity Cruises
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Práce na zaoceánské lodi.
    1997 - 1998
    The Chateau Impney Hotel
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Praxe v rámci studia střední školy. Práce na hotelové recepci.
  • Jazykové znalosti

    francouzština  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Daškova 3074/10, Modřany, Praha 4, 14300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45