Není foto:  Lenka K.
ID: 211722

Lenka K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  36 let


  Aktualizace 29.04.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1994 - 1998
    SOU Farmaceutické - Chemik operátor pro 01 průmyslovou chemii
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2014
    Space and Profit s.r.o
    Obchod, nákup, prodej , Project manager organizačně-ekonomický
    řízení projektu a koordinace 200 lidí . Analyzování, plánování a realizace projektu za účelem dosažení stanovených cílů, případně navrhování a realizace nápravných opatření
    2013 - 2013
    Intersnack a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Key Account Manager
    komunikace se zákazníky,příprava podkladů pro jednání,příprava zalistovací karet,příprava promoakcí,analýzy prodejních dat.Komunikace s nákupčími a logistickými centry klíčových zákazníků,příprava podkladů pro jednání,,aktualizace zákaznických databází.Podpora KA
    2008 - 2013
    Kofola a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Prodavač
    komunikace s klíčovými zákazníky Gastro provozoven a klíčových Impuls zákazníků,fakturace,pořádání meetingů,SAP system,investiční smlouvy,jejich evidence,správa budgetů,asistence u KAM,zadávání promoakcí a to jak pro Českou tak i Slovenskou republiku Samostatné vyhodnocování obchodních podmínek včetně jejich správy a zajištění navazujících činností ( bonusy, marketingové aktivity apod.) Vystavování podkladů pro finanční odd. Příprava dat a materiálů pro členy obchodního odd. Aktivní komunikace s dodavateli za účelem ověření a potvrzování finančních dat Aktivní komunikace s gastro zákazníky Zadání, zpracování a údržba dat v informačním systému spolupráce s Event specialist - HoReCa 112 organizační a administrativní podpora kanceláře ředitele společnosti příprava podkladů pro jednání organizování kalendáře ředitele zpracování podkladů pro tuzemské a zahraniční cesty sledování docházky a dovolených zpracování zápisů z porad vedení evidence smluv a agendy společnosti, příprava pracovních smluv a dalších podkladů pro zaměstnance administrativu s tím spojenou, organizaci schůzek a služebních cest, tvorbu prezentací, správu smluv a právních záležitostí atd. jako roční úkol jsem měla zavedení nových funkcí v systemu SAP - editace historických smluv a tvorba smluv - propojení s interním systémem.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Dvořákova 825/18, Olomouc, Olomouc, 77900

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45