Foto:  Adéla L., DiS.
ID: 255394

Adéla L., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  38 let


  Aktualizace 27.10.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2009 - 2011
    Vyšší odborná škola a Česko-anglické gymnázium v Hradci Králové - Ekonomie
    Vyšší odborné
    1994 - 1998
    Střední škola potravinářská - Ekonomie, obchod a služby
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2007 - 2015
    BÜROPROFI s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    telefonický kontakt se zákazníkem příjem a zpracování objednávek v centrálním programu zajištění běžného obchodního styku mezi zákazníkem a firmou podávání informací a celková péče o maloobchodní odběratele reklamace – řešeny přímo se zákazníkem pokladna: vedení pokladní knihy, vyúčtování stravenek, záloh, soukromých km s jednotlivými obchodními poradci, manažery zadávání změn do centrálního systému např. /nový zákazník, splatnost, speciální nabídky, slevy/ zpracování pravidelných výkazů a reportů z logistického centra /práce v Excelu/ evidence docházky jednotlivých zaměstnanců – zpracování výplatního protokolu + protokol stravenky + kontrola knihy jízd /jednotlivé účtenky + soulad stavu tachometru na účtenkách/ kontrola neuhrazených faktur, aktivní účast na jejich vymáhání na základě podkladů od obchodních poradců/manažerů vypracování cenových nabídek pro zákazníky a jejich následné zadání do systému podklady pro marketingové akce výběrová řízení – celková kompletace podkladů
    2005 - 2007
    MULTINACIONAL STYLDECOR, s r.o
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    administrativní pracovnice (velkoobchod keramických obkladů a dlažeb) telefonický i osobní kontakt se zákazníkem zajištění běžného obchodního styku mezi zákazníkem a firmou podávání informací a celková péče o maloobchodní odběratele zpracování a následné řešení vzniklých problémů (např. reklamací) zodpovědnost za příjem a zpracování objednávek kontrola a zajištění skladových zásob od výrobců realizace a kontrola objednávek do zahraničí
    2002 - 2005
    ABAKA, s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    obchodní asistentka (bytový a kancelářský nábytek) přímý a telefonický kontakt s odběrateli zabezpečení realizace objednávek u dodavatele práce na PC (evidence zakázek, fakturace, vytváření cenových nabídek) jednoduché účetnictví
    1998 - 2002
    INPER, s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    vedoucí prodejny- komunikace se zákazníky, administrativa spojená s chodem prodejny praxe 1 rok administrativní pracovnice (velkoobchod) práce na PC, jednoduché účetnictví, komunikace se zákazníky praxe 3 roky
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    cyklistika, sport, hudba
  • Trvalé bydliště

    Praskačka 220, Praskačka, 50333

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45