Foto: Bc. Lenka K., DiS.
ID: 143895

Bc. Lenka K., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 06.04.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2007 - 2009
    Metropolitní univerzita Praha - veřejná správa, ekonomika, angličtina
    Bakalářské
    2005 - 2007
    Vyšší odborná škola veřejná správa - veřejná správa, ekonomika, angličtina
    Vyšší odborné
    2002 - 2005
    ČAO Dr. E. Beneše, Resslova 8, Praha 2 - ekonomie, účetnictví, angličtina, francouzština
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2009 - 2012
    Tesco Stores ČR
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    - asistentka nákupčích bytový textil a koupelna, elektro, kuchyň - dříve také hračky, papírnictví, zavazadla - vedení databáze výrobků a dodavatelů a její aktualizace (proces od příravy k zalistování výrobků, evidence v sortimentním listu+úpravy, až po vylistování) - zadávání a úprava cen v systému, včetně nastavování akčních cen - kompletní proces objednávání výrobků+kontrola zásob - tvorba reportů z Report serveru-odprodeje a zásoby - příprava letáků podle podkladů nákupčí - příprava dostupnosti produktů z letáku - komunikace s dodavateli a obchody na denní bázi - pokročilejší práce v excelu - práce se systémech Gold, EPM, Reportserver, Flypp, Rapp
    2009 - 2009
    SPAR Česká obchodní společnost
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    - asistentka nákupčích v oboru bytový textil, spodní prádlo, kojenecké zboží - proces zalistování výrobků+ jejich aktualizace v hospodářském systému - tvorba akčních dohod s dodavateli - komunikace s dodavateli a obchody na denní bázi - objednávání zboží u dodavatelů - tvorba reportů v oblasti prodejů - pokročilejší práce v excelu - spolupráce s oddělením kontroly faktur
    2007 - 2008
    Accenture services
    Administrativa , Administrativní pracovník
    - člen týmu validátorů záručních oprav mobilních telefonů Nokia - odpovědná oblast blízký a střední východ - práce s PC - potvrzování a zamítání oprav dle kódů v systému Admintool - tvorba výsledků v Excelu - práce s tabulkami a vzorci - komunikace s partnery především přes email - všechna práce vykonávaná v angličtině
    2005 - 2007
    Atlanco Rimec Group
    Administrativa , Asistentka
    personální agentura - nábor do práce v zahraničí – administrativa – asistence týmu – plánování diáře, koordinace schůzek – práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet, Interní programová databáze Ahrms) – překlady životopisů a jiných dokumentů – komunikace s klienty (telefonicky, mailem, osobně) a s centrálou v Irsku/Velké Británii – doprovázení klientů na letiště – hledání zájemců o práci především na internetu, podávání inzerátů – každodenní využívání anglického jazyka
  • Jazykové znalosti

    francouzština  -  mírně pokročilá
    čeština  -  výborná
    angličtina  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Trvalé bydliště

    Heřmanova, Praha 7, Praha 7, 17000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45