Foto:  Olga G.
ID: 132186

Olga G.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  28 let


  Aktualizace 30.01.2012
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2004 - 2008
    Střední zdravotnická škola Klatovy - Zdravotnický asistent
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2009 - 2012
    Tesco stores
    Management , Obchodní ředitel/manažer
    Managerka obchodního úseku Tesco Ostrov nad ohří Klatovy Šternberk Mariánské lázně - podílení se na otevření novéhých obchodních jednotek Brandýs nad Labem, Boskovice, Stochov - otevření nových hypermarketů a následné působení na jednotkách Klatovy, Ostrov nad ohří, Šternberk, Mariánské Lázně - hlavní úkol : Organizace a řízení svěřeného úseku, aby byly zákazníkům poskytovány prvotřídní služby v oblasti sortimentu a odborného poradenství - spolupráce s : Managery ostatních úseků Bezpečnostní službou/ technik BOZP Pracovník lidských zdrojů Kontrolor vystavování zboží Pracovník cen a marketingu Centrální sklad Zástupci statních orgánů Jednotliví dodavatelé - znalosti a dovednosti: Provozní dovednosti a standardy Zásady vystavování zboží a změny promocí Vedení, řízení a plánování lidí Povinnosti managera ve službě - DUTY - Náplň mé práce: Vytvářím harmonogramy pracovních směn týmu tak, aby zaměstnanci pracovali ve správné hodiny podle potřeb provozu, kontoluji dodržování pracovní doby svých zaměstnanců a vedu ji v docházkovém systému (a to zhruba 8 prodavačům s inkasem, 8 nočním doplňovačům a 10 brigádníkům) Zadávám konkrétní úkoly jednotlivím zaměstnancům se stanoveným časem na splnění - Důležitá je kontrola a zpětná vazba Řídím nakupování sortimentu pro můj úsek a dbám na dostupnost promočních položek, věnuji pozornost dírám Řídím doplňování dle principů Jednoduchého doplňování (standard) a produktivity zaměstnance Dodržuji zásady FIFO (FIRST IN FIRST OUT) WIBI (Why I buy it) Dodržuji plán odpisů a slev a provádím korekce zboží formou parciálních inventur s cílem identifikovat problémové položky Mám přehled o celkovém chodu oddělení a reportuji ho nadřízeným Každý den před směnou projdu důkladně oddělení a získám obrázek o nedostatcích, které pak při obchůzce s nákupčí mohu s nadhledem předat i s úkoly a získat tak respekt podřízeného, který ocení můj přehled Každý den sleduji interní systém = INTRANET, kde nacházím vkazy, úkoly, změny, EPW, reporty z centrály - podle nichž dále plánuji, pracuji a řídím oddělení Průběžně se zůčastňuji a vedu porady Team 5, Waste meeting Senior poradu, Promo poradu , Shring meeting ...
    2009 - 2009
    Tesco stores
    Obchod, nákup, prodej , Nákupčí
    Nákupčí fresh food - podílení se na otevření nového obchodního domu - nákup potravin- pekárna a mražené - vedení 4-7 pekařů, 3-4 prodavaček, doplňovačů - záskok za jiné nákupčí na odděleních masa, lahůdek, ovoce a zeleniny a na mléčné - komunikace s dodavateli - odpisy, vratky, reklamace, slevy - připravenost při schůzkách nákupčích, manažerů a ředitele - Tým 5 a Waste meeting- podání informací a důvody ztrát a plánu pro zmenšení ztrát, řešení dostupnosti - promo akce (zvýšení nákupu položek, umístění, reklama a označení) tiché promo, plánogramy, - inventůry - kontrola skladů a pořádku zaměstnanců na pracovištích, trvanlivosti, hygieny, dodržení zásad skladování, HACCP - znalost programu Anet
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator
    Databázové systémy
    Oracle
  • Zájmy

    plavání, kino podnikavost, kutilství,
  • Trvalé bydliště

    Na jízdárně, Ostrava, 70200

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45