Foto:  Vladislava H.
ID: 187527

Vladislava H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 16.07.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2000 - 2005
    Obchodní Akademie - Ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    personální agentura
    Personalistika, lidské zdroje , Právník/advokát pracovní právo
    Práce v oddělení agenturního zaměstnávání. Vedení pohovorů se zájemci o práci a brigády; nábor zaměstnanců. Kontrola docházky pracovníků, dále pak zajištění a kontrola zdravotních prohlídek pro zaměstnance. Zajištění kompletního servisu svěřených klientů. Osobní kontroly zaměstnanců na PN
    2010 - 2012
    OSVČ
    Služby , Masér
    Masáže - soukromá praxe
    2009 - 2010
    Brněnská personalistika, s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    Řízení personálních projektů u svých zákazníků. Tvorba interních směrnic v personální oblasti. Organizace a příprava vzdělávacích seminářů. Příprava cenových nabídek na školení/vzdělávání. Provádění testů a diagnostik uchazečů, vypracování charakteristiky a doporučení uchazečů. Fakturace všech služeb společnosti, příprava a realizace marketingových aktivit
    2006 - 2009
    The Source Network
    Personalistika, lidské zdroje , Právník/advokát pracovní právo
    Temporary Help Controller Práce v oddělení agenturního zaměstnávání (200 – 300 zam.). Zajištění kompletního servisu svěřených klientů. Příprava mzdových podkladů + příprava podkladů pro fakturaci. Vedení veškeré administrativy ohledně nástupů a výstupů zaměstnanců a brigádníků. Pracovně-právní poradenství pro klienty a zaměstnance. Temporary Help Manager Řízení týmu oddělení agenturního zam., mzdové oddělení, recepce, brigádníků. Komunikace se stávajícími klienty, uzavírání smluv s klienty novými. Vedení pokladny několika poboček, vyplácení mezd v hotovosti. Pravidelné výjezdy za agent. zaměstnanci ke klientům, vykomunikování podmínek s uživateli pro přidělené agenturní zaměstnance
    2005 - 2006
    ManMark Economy
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    Vedení týmu personálních konzultantů (dále pak jen PK). Výběr nových PK- jejich zaškolení, návrh prémiového hodnocení PK. Příprava smluv o zprostředkování mezi agenturou a klientem. Zodpovědnost za řešení objednávek, komunikace s klienty. •Odpovědnost za přípravu a realizaci VŘ. Příprava podkladů pro fakturaci.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Literatura, cestování, kultura, příroda, turistika, masáže, cykloturistika, sport, hudba
  • Trvalé bydliště

    Suchohrdly u Miroslavi, Suchohrdly u Miroslavi, 67172

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45