Foto:  Romana S.
ID: 102255

Romana S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 23.05.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1994 - 1999
    Střední odborné učiliště LOVOSICE - Technickohospodářské a správní činnosti
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2014
    HPST s.r.o.
    Zákaznický servis , Pracovník podpory zákazníků
    Koordinace servisních projektů.
    2011 - 2013
    TNS AISA s.r.o.
    Marketing , Marketingový výzkum
    Zakládání, koordinace a uzavření projektů v rámci sběru dat dle daných požadavků zákazníka. Sledování plnění požadovaných kvót, dodržování harmonogramu projektů, reporting, datový a informační servis, participace při vylepšování procesů a funkcionalit interních IS, tvorba dokumentace. Komunikace s interními a externími zdroji v průběhu projektu - upřesnění požadavků před spuštěním terénu, řešení změnových požadavků a případných chyb, koordinace vedoucí ke zdárnému ukončení terénu. Komunikace s respondenty na bázi informační podpory a úpravy uživatelských profilů. Správa databáze respondentů - údržba stávajících dat a odstraňování chyb, rekrutace nových respondentů, generování odměn.
    2007 - 2010
    Asseco Central Europe, a.s.
    Informační technologie , Project administrator
    Správa a administrace projektů: A) Konzultační služby pro informační systém SAP; B) Implementace a maintenance produktu Spisové a archivní služby; C) Outsourcing IT služeb; D) Servis HW aj. Prováděné činnosti a zodpovědnost v projektovém řízení: • tvorba, úprava a sledování dodržování sjednaných smluvních vztahů; • tvorba a evidence projektové dokumentace a ekonomických podkladů; • tvorba a korekce finančního plánu a výhledů (nákladů, výnosů, výrobních kapacit); • monitoring a reporting kvality poskytovaných služeb a ekonomického výsledku projektu včetně prezentace vedení společnosti; • komunikace s osobami zainteresovanými na projektu. Spolupráce s týmem Řízení vnitřního informačního systému na testování a rozvoji SD a CO modulu SAP. Spolupráce na tvorbě a údržbě procesů společnosti v oblasti projektového řízení. Školící a konzultační podpora uživatelů pro potřeby práce v systému SAP v rozsahu správy projektů (zadávání podkladů pro vyhotovení objednávek, faktur, skladových příjemek a výdejek; zpracování dokladů vnitropodnikového účtování, tvorba, korekce a sledování plánů a ekonomických výsledků projektů).
    2006 - 2006
    J&T BANKA, a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Bankovní specialista
    Zajištění majetkového a finančního vypořádání operací s investičními instrumenty na vlastní účet a na klientský účet. Zajištění správného a včasného promítnutí jednotlivých operací v obchodním systému a ostatních používaných systémech a aplikacích. Informování klientů o výsledcích vypořádání. Vedení evidence o provedených pokynech. Komunikace s organizátory obchodování a vypořádání operací na finančních trzích, protistranami, regulátory, orgány státního dozoru.
    2001 - 2006
    Komise pro cenné papíry
    Administrativa , Referent
    Zajištění datové a informační podpory pro potřeby jednotlivých útvarů sekce. Vyhledávací činnost nad subjekty kapitálového trhu. Tvorba a aktualizace svěřených databází v MS Access. Úzká spolupráce s dodavatelem informačního systému na úpravě a testování nových aplikačních metod v oblasti monitoringu. Kontrola správnosti hlášené informační povinnosti. Komunikace se subjekty kapitálového trhu. Odpovědnost za správnost a komplexnost zpracovávaných informací, za správnost a úplnost vedených evidencí. Logistická podpora odboru, evidence docházky a spisové agendy.
    2000 - 2001
    Komise pro cenné papíry
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    Komunikace s veřejností - vyřizování telefonátů, zodpovídání běžných dotazů; evidence návštěv, podpora činností podatelny a odboru.
    1999 - 1999
    Vojenské stavby CZ, a.s., o.z. SESTA Litoměřice
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Vyhotovování dokumentů k systému jakosti, podkladů pro jednání vedení; administrativní a datová podpora oddělení.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop
    Databázové systémy
    MS SQL
  • Zájmy

    přátelé, sport, motorismus, IT, kultura
  • Trvalé bydliště

    Varšavská 19, Praha, 12000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45