Foto:  Petra B.
ID: 262420

Petra B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  39 let


  Aktualizace 27.04.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1993 - 1997
    ISŠ - technická - Administrativní pracovník
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2016
    CCC obuv a.s
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    Jsem zodpovědná za vzhled a celkovou čistotu na prodejně, zadávání každodenní práce zaměstnanců. Měla jsem také právo na hodnocení kvality práce u každého zaměstnance. Veškerou administrativní činnost s prodejnou tj. nabírání personálu, propouštění, školení. Přípravu týdenních raportů a faktur jejich přípravu pro účetní firmu.
    2011 - 2012
    Aelia- Letiště Václava Havla
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    V této pozici jsme měla na starosti vzhled prodejny, objednávky a poradanství a směnnost prodejen. Řízení cca. 20-25 lidí.
    2009 - 2011
    Artman mode s.r.o - House-Most
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    Měla jsme na starosti chod celé prodejny od přejímek zboží po vyskladňování zboží jejich ocenění a uskladňování na prodejnu.Byla jsme zodpovědná také za vzhled a celkovou čistotu na prodejně, zadávání každodenní práce zaměstnanců. Měla jsem také právo na hodnocení kvality práce u každého zaměstnance. Veškerou administrativní činnost s prodejnou tj. nabírání personálu, propouštění, školení. Přípravu týdenních raportů a faktur jejich přípravu pro účetní firmu.
    2008 - 2009
    C&A- Moda s.r.o
    Obchod, nákup, prodej , Pokladní
    Měla jsme na strost celkový vzhled prodejny, její čistotu a včasnou zásobenost. Také jsem byla v přímém kontaktu s klienty. Tato pozice také měla za úkol každodenní uzávěrky pokladen.
    2004 - 2005
    Petrotrans s.r.o
    Doprava, zásobování a logistika , Dispečer
    Pozice obsahovala zanášení stazek do PC a kontrolu přepravců tj. hodinovost, povinné přestávky a veškeré převozy během jednotlivého dne. Jednou za měsíc byla veškerá fakturace uzavřena a na základě tohoto jsme vypracovávala mzdy a celkový obrat firmy.
    2000 - 2004
    Helos Most s.r.o
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    Pozice obsahovala veškerý chod prodejny tj. objednávky zboží, přejímky zboží, zanášení cen do pokladen a také celkový vzhled prodejny jeho čistotu. Veškerou administrativu spojenou se zaměstnanci tj. přijímání a ukončování pracovního poměru, jejich hodnocení a zadávání každodenní činnosti na prodejně. Odpovědnost za hotovost a její ukládání na účet. A každodenní uzávěrky pokladen . Přípravu jednou měsíčně pro účetní firmu. Nezbytný kontakt s klienty.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Čtení knih, cyklistika , in-line brusle
  • Trvalé bydliště

    Moskevská 410, Most, Most, 43401

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45