Foto: Bc. Veronika R., DiS.
ID: 189904

Bc. Veronika R., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 18.08.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2008 - 2010
    Bankovní institut vysoká škola, a. s. - Právní administrativa v podnikatelské sféře
    Vysokoškolské
    2002 - 2005
    Právní akademie a Vyšší odborná škola právní, s. r. o. - Právní činnost
    Vyšší odborné
    1998 - 2002
    Soukromá obchodní a právní akademie, s.r.o. - obchodně právní zaměření
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2015
    GASTRO BOBR s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    dosud - VEDOOUCÍ OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - Odpovědnost za příjem objednávek a jejich evidenci vč. smluv a faktur, komunikace s účetní firmy
    2014 - 2015
    SPORTSJOB APMC s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Manažer partnerského prodeje
    dosud - VEDOUCÍ OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - Odpovědnost za příjem objednávek od obchodních partnerů a jejich evidenci, tvorbu a evidenci smluv, faktur a odesílání partnerům, komunikaci s partnery, účetní firmy a evidenci podkladů do účetnictví (pokladna/faktury), komunikaci s podřízenými, dodavateli a zprostředkovateli
    2013 - 2014
    T - Mobile Czech Republic, a.s.
    Telekomunikace , Project manager organizačně-ekonomický
    Key Account Representative - Odpovědnost za péči o klíčové zákazníky společnosti v SME segmentu, optimalizaci nákladů rámcových smluv, tvorbu nabídek, vyjednávání podmínek spolupráce
    2005 - 2013
    Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group
    Pojišťovnictví , Project manager organizačně-ekonomický
    1. 11. 2010 – 30. 6. 2013 Key Account Manager pro severní Čechy - Odpovědnost za komplexní péči o svěřené portfolio externích makléřů a všech zasmluvněných MLM sítí, budování a rozvoj obchodních vztahů, nábor nových agentů/makléřů, odpovědnost za dosažené výsledky, správnost vyhotovených nabídek, metodickou a IT podporu či proškolení jednotlivých produktů - Dosažené úspěchy: 1. místo v soutěži externích oddělení 8 agentur společnosti v rámci přidělených neukončených obchodů; každoroční stoupající produkce; vybudování dobrých vztahů s externími získateli 2006 – 1. 11. 2010 Odborný referent - Odpovědnost za správnost vyhotovení smluvních podkladů pro externí zprostředkovatele, registraci u České národní banky, tvorbu smluv o obchodním zastoupení vč. provizních a produktových příloh, občasný couching nových interních obchodních zástupců, administrativní podpora oddělení metodiky a podpory prodeje 2005 – 2006 Asistentka obchodního ředitele interního obchodu - Administrativní činnost, komunikace s vedoucími interních kanceláří, příprava porad, meetingů, prezentací, sumarizací dat a dalších podkladů, tvorba zápisů z porad, vyhlašování a vyhodnocování soutěží, evidence, archivace inkasních bloků, provádění změn v systémech
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    komunikace s lidmi, cestování, jumping, plavání, tanec, zahradničení
  • Trvalé bydliště

    V Nivách 5, Jablonec nad Nisou, 46601

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45