Foto: Ing. Martina L.
ID: 42796

Ing. Martina L.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  31 let


  Aktualizace 24.06.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2003 - 2009
    Ekonomická univerzita Bratislava, Obchodní fakulta - Cestovní ruch
    Vysokoškolské
  • Praxe

    2012 - 2014
    Asistenční společost
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Supervizor Back office - Vedení , koordinace a motivace týmu, hodnocení a rozvoj jednotlivých členů týmu, spolupráce při náboru, výběru a školení nových zaměstnanců oddělení, vedení docházky - Zajišťování provozu oddělení, odpovědnost za plnění stanovených cílů oddělení - Komunikace s klienty a dalšími subjekty (pojišťovny, pobočky, dodavatelé apod.), komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti - Řešení nestandardních a složitých situací souvisejících s provozem - Podpora oddělení likvidace pojistných událostí (kontrola rezerv, kontrola a kompletace spisu, evidence stížností) - Zpracovávání reportů a dashboardů pro manažera likvidace, překlady, vytváření, úprava a nahrávaní šablon dopisů nahrávaní do likvidačního systému - Sledování rozpočtu, analýza interních procesů a postupů, návrh a implementace změn, spolupráce na tvorbě interní metodiky, postupů a manuálů, příprava podkladů k fakturaci
    2011 - 2012
    Asistenční společost
    Pojišťovnictví , Likvidátor pojistných událostí
    Likvidátor pojistných událostí – specialista (zahraniční škody) - Vyřizování likvidace pojistných událostí, zpracováni vstupních informací, posouzení oprávněnosti nároku na pojistné plnění a stanovení výše škody a náhrady - Správa rezerv, komunikace a korespondence týkající se vyřizování likvidace s klienty, zahraničními partnery
    2010 - 2011
    Asistenční společost
    Pojišťovnictví , Likvidátor pojistných událostí
    Likvidátor pojistných událostí – motorová vozidla, majetek - Komunikace s klienty při řešení pojistné události, stanovení právního základu, správa rezerv, kalkulace škody v expertním systému
    2010 - 2010
    Asistenční společost
    Administrativa , Pracovník back office
    - Převážně e-mailová komunikace s klienty (registrace pojistných událostí, poskytování informací týkajících se pojistných událostí apod.) - Administrativní podpora při řešení pojistných událostí, kompletace spisu - Komunikace s dodavateli (techniky, servisy apod.) a spolupráce s ostatními odděleními společnost, zajištění agendy obhlídek externími dodavateli
    2009 - 2010
    Asistenční společost
    Pojišťovnictví , Pracovník call centra
    - Telefonická komunikace s klienty (registrace pojistných událostí, poskytování informací týkajících se pojistných událostí apod.) - Administrativní podpora při řešení pojistných událostí - Komunikace s dodavateli (techniky, servisy apod.) a spolupráce s ostatními odděleními společnost
    2008 - 2008
    Hochtief CZ, a.s.
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    zapisování příchozí/odchozí pošty, evidence návštěv + vydávání kartiček, vyřízování telefonických hovorů, ubytování hostu
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    polština  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  pokročilá
    slovenština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Harlacherova 8, Praha, 10600

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45