Foto:  Martina Č.
ID: 263238

Martina Č.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  39 let


  Aktualizace 24.06.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1993 - 1997
    SOU obchodní s maturitou - Podnikání v oboru potravinářství
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2014
    Unicredit pojišťovací makléřská a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Leasingový specialista
    Správa pojistných smluv (zakládání nových a kontrola stávajících smluv), komunikace s klienty, zpracování a kontrola dat od pojišťoven, vystavování faktur, vyřizování objednávek dokumentů na pobočky, kontrola skladu dokumentů, administrativní podpora obchodního ředitele.
    2010 - 2011
    FN Na Bulovce
    Administrativa , Asistentka
    Administrativní podpora provozně-technického náměstka, plánování denního programu nadřízeného, komunikace mezi vedením nemocnice a areálem nemocnice, provoz kanceláře, zajišťování porad, zápisy z porad, předávaní objednávek technických požadavků lékařů.
    2003 - 2006
    Droxi a.s.
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční účetní
    Účtování pokladen pro jednotlivé filiálky, kontrola a účtování dodavatelských faktur, příprava podkladů pro bankovní transakce, spolupráce na závěrkách s hlavní účetní.
    2002 - 2003
    IMP servis s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Vyřizování objednávek svozu nebezpečného odpadu, Koordinace a plánování tras řidičům, vyřizování administrativy s Magistrátem HMP, provoz kanceláře, administrativní podpora ředitele společnosti.
    2001 - 2002
    Correct interior a SCAVOLINI s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    Zpracování návrhu interiéru klientům, sestavení objednávky modulů a zadání do výroby, zajištění montáže nábytku, předání a kolaudace hotové interiérové zakázky, zajištění provozu prodejny a prodej zboží.
    1999 - 2001
    PS Kuchyně s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    Zpracování návrhu interiéru klientům, sestavení objednávky modulů a zadání do výroby, zajištění montáže nábytku, předání a kolaudace hotové interiérové zakázky, zajištění provozu prodejny a prodej zboží.
    1997 - 1999
    Centrum Z s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    Vedoucí prodejny - zajištění chodu prodejny a kanceláře. Kontrola návrhu interiéru pro klienty, sestavení objednávky modulů a zadání do výroby, zajištění montáže nábytku, předání a kolaudace hotové interiérové zakázky, spolupráce s obchodními zástupci společnosti, zajištění provozu prodejny a prodej zboží.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    Malba olejem, sport (jízda na kole, lyžování, plavání, brusle), hra na kytaru, hudba, četba odborné literatury a časopisů, dále se věnuji kosmetice – péče o ruce a poradenství, vizážistika (zde jsem získala diplom a certifikaci), cestování
  • Trvalé bydliště

    28.pluku 1208/22, Praha 10, 10100

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45