Foto:  Petr H.
ID: 190546

Petr H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 28.03.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1999 - 2003
    OA Dušní - Ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2013
    Accenture Services s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Konzultant v ekonomii
    - převod klientské emailové komunikace na automatické řešení s použitím SharePointu, - převod klientských papírových formulářů na elektronické schvalovací řešení s použitím SharePointu, - vývoj obou celých řešení, zavedení na 18 klientských zemí, komunikace a trenink klienta, dlouhodobá podpora při stabilizaci - administrace klientské sturktury SharePointu 2007 [18 stránek, 146 uložišť a trackerů, 386 uživatelů ve správě] - administrace firemní sturktury SharePointu 2013 [5 stránek, 23 uložišť a trackerů, 65 uživatelů ve správě] - vývoj a zavedení specializovaných reportů od klienta nebo managementu s požadavky na neznámé způsoby [zadán jen požadovaný výsledek bez detailů o zdrojích] - zaručení správnosti reportů a dodržení jejich termínů vyhotovení - plná odpovědnost za všechny aktivity v rámci Accounts Receivable včetně měsíční závěrky pro jednu klientskou zemi [Finsko] - kontrola dodržování interních směrnic, jejich reportování a revize (SAS70, ISO a další)
    2009 - 2011
    Accenture Services s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční specialista
    - podpora, vedení a řízení procesních zlepšení v úzké spolupráci s klientem a managementem - navrhování procesních zlepšení dle specifikací klienta - provádění SOX testování, vyhodnocování, reportování a podpora designu kontrol - kontrola dodržování interních směrnic, jejich reportování a revize (SAS70, ISO a další) - komunikace a podpora interního oddělení kontrol a externích auditů - zaručení správnosti reportů a dodržení jejich termínů vyhotovení - podpora a provedení Operational Excellence aktivit (sixsigma, Lean, visual mngm, atd.) - revize procesní dokumentace a dohled nad jejich aktualizací
    2007 - 2009
    Accenture Services s.r.o.
    Bankovnictví a finanční služby , Účetní
    - vytváření reportů a jejich prezentace managementu a klientovi - účast na service managementu a kontroly SLA - komunikace s klienty v německém a anglickém jazyce - příprava a provádění plateb dodavatelských faktur - zaškolování nových pracovníků - měsíční uzávěrka účetních knih - bezchybné dodržování všech smluvně závazných termínů - aktivní vytváření vztahu s klientem
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Programovací jazyky
    Visual Basic / VB.NET
    Databázové systémy
    Oracle
  • Trvalé bydliště

    Krupá 96, Krupá, 27009

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45