Není foto:  Hana Z.
ID: 183019

Hana Z.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  32 let


  Aktualizace 22.04.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2012 - 2013
    Vysoká škola ekonomie a managementu - Podniková ekonomika se zaměřením na lidské zdroje, studium stále trvá komb. formou
    Vysokoškolské
    1999 - 2003
    Gymnázium - všeobecné zaměření
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2006 - 2013
    RANDSTAD s.r.o., Praha - Senior HR Consultant, Interní auditor
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    postupně pozice: HR specialist, Junior consultant, Consultant · zodpovědnost za nábor a obsazení zakázek – dlouho/krátkodobé zakázky, hlavní pracovní poměry atd. · vytváření inzerce, selekce životopisů, pre-screening kandidátů, vedení individuálních pohovorů · vedení assessment center, testování a hodnocení kandidátů, školení uchazečů, příprava na další pohovory · nábor zaměstnanců na speciální projekty, zodpovědnost za projekt, personální agendu a spolupracovníky · organizace nástupů, vytváření pracovních smluv a dohod, jejich změn a dodatků, výstupů, reporting FTE stavů · vedení personální agendy a její kontrola – složky zaměstnanců, BOZP, lékařské prohlídky atd. · zodpovědnost za správnost pracovně-právní agendy celé pobočky, úzká spolupráce se mzdovou účtárnou · zpracování podkladů pro mzdy outsourcovaných zaměstnanců (cca 250/měs.), evidence příplatků, srážek · zpracování dokladů týkajících se daní, včetně poradenství a ročních zúčtování daní zaměstnanců · vytváření podkladů pro fakturaci za služby, spolupráce s finanční účtárnou, řešení nestandardních případů · akvizice nových klientů, kalkulace nabídek, komunikace a jednání s klienty, pracovně-právní poradenství · komunikace s úřady – Úřad práce, Policie ČR, zdravotní pojišťovny, exekutorské a ostatní úřady · občasná spolupráce s organizacemi zaměstnávajícími sluchově a zrakově postižené a soc. znevýhodněné · spolupráce na tendrech, reporting vedení společnosti, vymáhání pohledávek, další administrativa
    2005 - 2006
    ČSOB Pojišťovna a.s., Praha - Referent pojištění
    Pojišťovnictví , Pracovník podpory zákazníků
    · práce na přepážce pobočky, vytváření nabídek, jednání s klienty, sepisování smluv, úpravy smluv · akvizice nových klientů a vyhledávání obchodních příležitostí, vymáhání pohledávek, administrativa
    2005 - 2005
    Práce na bázi živnostenského listu a dohod
    Administrativa , Administrativní pracovník
    · asistence při obchodních cestách do zahraničí – soukromá osoba · spolupráce na tvorbě webových prostředí, korektury textů a designu webových stránek
    2005 - 2005
    Beneficial Finance a.s., Praha - Customer account manager
    Bankovnictví a finanční služby , Úvěrový specialista
    · akvizice nových klientů, vytváření nabídek osobních půjček, vedení obchodních jednání s klienty · předschvalování úvěrů, podpora prodeje, spolupráce s retailem, přefinancování retailových úvěrů · vymáhání pohledávek, administrativa, reporting
    2003 - 2004
    Karneval Media, Praha - Specialista připojení internetu
    Telekomunikace , Pracovník podpory zákazníků
    · telefonické a písemné kontaktování zákazníků, zajištění TV a internetových přípojek, tech. materiálu a montáží · plánování termínů montáží technikům, technická dokumentace, vedení menšího týmu brigádníků
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  středně pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    cestování, tvůrčí činnosti
  • Trvalé bydliště

    Chlumova 223/25, Žižkov, Praha 3, 13000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45