Foto: Ing. Ludmila Č.
ID: 170379

Ing. Ludmila Č.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  32 let


  Aktualizace 19.12.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2008 - 2010
    Technická univerzita v Liberci - Podniková ekonomika
    Vysokoškolské
    2005 - 2008
    Technická univerzita v Liberci - Podniková ekonomika
    Bakalářské
  • Praxe

    2011 - 2012
    ELMARCO, s. r. o.
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    - recruitment o inzerce na pracovních portálech, úřadech práce o výběr a nábor zaměstnanců o komunikace s uchazeči o zaměstnání o evidence uchazečů o práci - vedení personální agendy (osobní složky zaměstnanců, zdravotní prohlídky, evidence osobních ochranných pomůcek) - hodnocení zaměstnanců - aktivní spoluúčast na vytváření systému odměňování zaměstnanců a zaměstnaneckých výhod - organizování společenských akcí - příležitostné zastupování asistentky GŘ a firemní recepční - vzdělávání zaměstnanců (viz Personalista - specialista vzdělávání)
    2009 - 2010
    ELMARCO, s. r. o.
    Personalistika, lidské zdroje , Mzdová účetní
    - kontrola zpracování docházky, kompletace podkladů pro výpočet mezd cca 250 zaměstnanců - vedení mzdové agendy, mzdových a osobních složek zaměstnanců - komunikace s institucemi zdravotního pojištění a sociálního zabezpečení, finančním úřadem, exekutorskými úřady a soudy, pojišťovnou pro odškodňování pracovních úrazů - roční zúčtování, evidenční listy důchodového pojištění - navrhování systému zaměstnaneckých odměn a benefitů
    2008 - 2010
    ELMARCO, s. r. o.
    Personalistika, lidské zdroje , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    - zajišťování a organizace vzdělávacích a rozvojových aktivit o sestavování plánu vzdělávacích a rozvojových aktivit o komunikace s dodavateli vzdělávacích aktivit o příprava a organizace vzdělávacích aktivit o hodnocení efektivity a kvality vzdělávání o sestavování a kontrola rozpočtu vzdělávání - dohled a organizace povinných školení - BOZP, PO, VZV, řidiči referentských vozidel - zaštiťování adaptačního procesu nových zaměstnanců - zodpovědnost za metodiku, koncepci a administraci vzdělávání - spolupráce na projektech z dotačních programů - příprava a zpracování rozvojových plánů pro cílové skupiny zaměstnanců (vedoucí zaměstnanci, mentoři, obchodníci, KE a HP) - školitel pracovníků na vedoucích pozicích v oblasti pracovního práva - recruitment - příležitostné zastupování asistentky GŘ a firemní recepční
    2006 - 2008
    O’R’Y’X architecture s. r. o.
    Administrativa , Asistentka
    - asistentské práce, zajišťování chodu kanceláře - finanční a mzdové účetnictví, personální činnost, komunikace s příslušnými firmami, úřady a institucemi - příprava na výběrová řízení, rozbory, srovnávání a vyhodnocování nabídek, komunikace s nabízejícími firmami a investorem - příprava podkladů a materiálů pro jednání
    2005 - 2006
    AYS Placements and Workshops
    Výroba a průmysl , Výrobní operátor
    - pomocné práce ve výrobě
    2005 - 2005
    Peter & Pauli s. r. o.
    Administrativa , Asistentka
    - asistentské práce, zajištění chodu kanceláře - korespondence, příprava a kompletace dokumentů - příprava podkladů a materiálů pro úřady - komunikace s úřady a firmami
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Trvalé bydliště

    nám. Na Lukách 365/4, Liberec VI, 46001

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45