Foto:  Martina P.
ID: 282705

Martina P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 11.01.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2001 - 2005
    Střední Zemědělská škola a VOŠ Tábor - Management potravinářských výrob
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2015
    IQ - MED a.s. Praha
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    Recruitment nových zaměstnanců a s tím spojená administrativa, zajištění inzerce, péče o klienty, obchodní schůzky, marketingová podpora. Spolupráce při vývoji interní databáze.
    2012 - 2013
    The Coast Blackcomb Suites at Whistler
    Cestovní ruch a ubytování , Pokojská
    Zajištění kompletního servisu pokojů dle denního rozpisu ( úklid kuchyně, koupelny, toalety, stlaní postelí, doplnění reklamních materiálů, hygienických potřeb, kuchyňských potřeb aj. ), ohlášení poruch či nedostatků nadřízenému, komunikace s hosty, výpomoc v prádelně
    2011 - 2012
    Mark2 Corporation Czech, a.s. Praha
    Personalistika, lidské zdroje , Náborář
    Selekce vhodných CV, osobní pohovory a s tím spojená administrativa, práce s databází uchazečů, podání informací o uchazeči klientovi, spolupráce na vytváření inzerce, tvorba týdenních reportů. Spolupráce s úřady práce jednotlivých krajů. Zajištění agendy škodní události. Sjednání pojištění pro zaměstnance. Příprava podkladů, formulářů a fotodokumentace k pojistným událostem, komunikace s likvidátory pojistných událostí, komunikace s finanční účtárnou.
    2007 - 2011
    Penzijní fond České pojišťovny Praha
    Bankovnictví a finanční služby , Finanční účetní
    Zpracování přijatých plateb, identifikace chybně zaslaných plateb, vracení plateb, přiznání doplatků. Zodpovědná osoba za agendu Hromadné platby -přijímání účetních podkladů od zaměstnavatelů, jejich zpracování a účtování samotných příspěvků na jednotlivé smlouvy, vytváření správných účetních podkladů pro mzdové účetní, přímá komunikace se zaměstnavateli, telefonická, osobní a písemná komunikace s klienty a obchodními partnery. Příjem a zpracování účetních souborů SIPO a VAKUS. Spolupráce na interních projektech, např. vývoj nového platebního a účetního systému, zefektivnění extranetového portálu a webových stránek.
    2007 - 2007
    Tiskárna PRATR a.s Trutnov/Praha
    Ekonomika a podnikové finance , Cenař / kalkulant
    Kalkulace zadaných objednávek a předání do výroby, následná komunikace s výrobou a finančním oddělením pro úspěšné dokončení a předání zákazníkovi. Nabízení služeb společnosti, zajištění nových klientů a vedení osobního jednání s klienty.
    2006 - 2006
    Slovan a.s. Tábor
    Administrativa , Asistentka
    Vyřizování telefonátů a korespondence pro ředitele společnosti, osobní asistentka ředitele, podávání informací na recepci, přebírání pošty pro nájemníky budovy, zpracování faktur
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Tanec, ricochet, plavání, fitness, zimní a letní sporty, čtení odborné literatury týkající se zdravého životního stylu.
  • Trvalé bydliště

    Hadovitá, Praha, 14100

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45