Foto:  Renáta B.
ID: 168453

Renáta B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 02.03.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2005 - 2010
    Vysoká škola ekonomie a managementu - Podniková ekonomika
    Bakalářské
  • Praxe

    2013 - 2014
    GRISHKO DANCE s.r.o. HR / Business Sales 01/2013- present
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    • Personální management společnosti • Zajištění procesu náboru, výběru a adaptace nových zaměstnanců pro obchodní, výrobní oddělení • Spolupráce s pracovní agenturou • Vedení, motivace týmu • Zpracovávání podkladů pro mzdy - docházky, stravenky, benefity, administrace personálních dokumentů (osobní spisy, smlouvy) • Komunikace se státními orgány (ČSSZ, pojišťovny, úřad práce) • Odpovědnost za administrování agendy zdravotního, sociálního a penzijního pojištění, příprava podkladů pro potřeby účetnictví • Budování obchodních vztahů • Samostatné vedení obchodních případů, zajišťování realizace zakázek a jejich evidence, evidence a kategorizace zákazníků, zpracování transakcí, zákaznických dat, jejich aktualizace a úprava, práce s interní databází, zpracování dat v systému • Reporting managementu společnosti • Propagační činnost, zastoupení značky (výstavy, veletrhy
    2010 - 2013
    MAREA CRYSTAL s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    • Vedení personální agendy zaměstnanců společnosti • Organizace výběrových řízení • Spolupráce v oblasti náboru a nástupu nových zaměstnanců • Příprava pracovních smlouv a veškeré nástupní dokumentace, změny a ukončování pracovního poměru • Adaptace a proškolení nového zaměstnance do společnosti • Koordinace potřebných dokladů pro zpracování daní • Příprava podkladů pro mzdovou účetní – zadávání podkladů do interního systému, komunikace s příslušnými institucemi (úřad práce, pojišťovny, ČSSZ,…) • Práce s HR modulem SAPU – zadávání dat, vyhledávání dat, zpracování reportů • Reporting
    2004 - 2010
    RG – 512 , MOSHE BEN ( Israel-France branche ) HR Support / Administrative distributor 02/2004 – 01/2010
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    • Spolupráce na procesu náboru a přijímání nových zaměstnanců • Spolupráce se mzdovou účetní při vzniku nebo ukončení pracovního poměru • Vedení personální agendy (evidence - nástupy, výstupy, osobní spisy, prac.smlouvy) • Administrativní podpora prodeje, velkoobchodní prodej, příprava podkladů pro úřady, tvorba objednávek, sestava přehledů odprodejů jednotlivých artiklů a zpracovávání získaných dat do systému, komunikace a informovanost klienta o převzetí dodávky, starostlivost o showroom, sestavování kolekce, zkušenosti s projektovým řízením • Poznámka k projektu - export, import zboží do Ukrajiny • Povinnosti - zajistit spedici, spolupráce s celním orgánem vystavení dokladů pro podmínky vývozu a dovozu, příprava zboží pro účel výstavy, informovanost zákazníka o doručení zásilky
  • Jazykové znalosti

    maďarština  -  mírně pokročilá
    němčina  -  středně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
    slovenština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
    Databázové systémy
    Oracle
  • Zájmy

    zájem o kulturní a společenské dění, gastronomie cizích kultur
  • Trvalé bydliště

    Ronkova 6, Praha Liben, Praha, 18000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45