Foto: Ing. Miriam M.
ID: 284829

Ing. Miriam M.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  36 let


  Aktualizace 06.10.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1999 - 2005
    Technická Univerzita Košice, Slovensko - Environmentální technlogie
    Vysokoškolské
    2002 - 2003
    Technická Univerzita Košice, Slovensko - Doplňující pedagogické studium
    Vysokoškolské
    1995 - 1999
    Gymnázium Ľ. Štúra, Michalovce, Slovensko - Všeobecné studium
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2015
    CBRE s.r.o.
    Bankovnictví a finanční služby , Finanční kontrolor
    -příprava měsíčních uzávěrek; -budgeting, forecasting, reporting; -finanční plánování a tvorba cash-flow; -kalkulace nákladů, kontinuální snižování nákladů
    2008 - 2014
    M.H. Alshaya Co.
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    -vedení a kompletní zodpovědnost za personální agendu (pracovněprávní legislativa, agenda pracovních smluv, DPP a DPČ); -nábor a výběr zaměstnanců pro interní pozice; -HR business partnering liniovým manažerům společnosti; -nastavování strategie pro nábor zaměstnanců, jejich odměňování a hodnocení; -vzdělávání zaměstnanců (koordinace interních školení po obsahové stránce + zajištění lektora), navigátor v rámci individuálního rozvoje, facilitování skupinových aktivit ( koordinace procesu nástupnictví, rotace, hodnocení manažerského i expertního potenciálu); -zpracování podkladů pro mzdy a jejich předání mzdové účetní; -komunikace s dodavateli (mzdová/finanční účetní, IT); -vedení a motivace zaměstnanců; -vedení HR agendy v souladu s cíli a plány celé společnosti; -zastřešení organizačních změn, konzultace a exekutiva v pracovně-právní oblasti; -podporu managementu v řízení rozpočtu; -spoluodpovědnost za nastavení motivačního systému, systému KPIs, proces oceňování pracovních pozic (popisy prac. činností, job families); -spoluvytváření HR předpisů, procesů, zodpovědnost za jejich komunikaci, uplatňování a iniciování změn; -tvorba hodnotících a benefitních systémů, seznamování zaměstnanců s firemní kulturou; -komunikace napříč celé společnosti (centrála Polsko/Kuvajt);
    2006 - 2008
    Central European Advisory Group
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    -zodpovědnost za personální administrativu; -zodpovědnost za nábor nových zaměstnanců, spolupráce na HR projektech; -personální poradenství zaměstnancům zpracování podkladů pro účetní oddělení; -administrativní a koordinační podpora týmu; -účtování faktur vydaných a přijatých, účtování pokladny, zadávání plateb k úhradě, vystavování faktur, příprava reportů a spolupráce při měsíčních závěrkách; -další podpůrné aktivity v rámci účetního oddělení;
    2005 - 2006
    Slavex Industrial Filters, s.r.o., Czech Republic
    Administrativa , Office manager
    - kompletní vedení administrativní agendy; podpora jednatele společnosti a obchodního oddělení; organizace a vyúčtovávaní zahraničních cest; spolupráce s účetním oddělením (vedení pokladny, faktur a ostatních účetních dokladů).
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    sport, cestování, jazyky
  • Trvalé bydliště

    Železničářů 17, Praha 7 Holešovice, Praha, 17000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45