Není foto: Ing. Jitka Č.
ID: 159588

Ing. Jitka Č.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  56 let


  Aktualizace 07.09.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2002 - 2004
    VŠB - Komerční inženýrství
    Vysokoškolské
    1998 - 2002
    VŠB - Ekonomika, informatika a management ve státní správě
    Bakalářské
  • Praxe

    2007 - 2012
    UNIPETROL SERVICES,, s.r.o. (po převodu vybraných činností z firem skupiny UNIPETROL. do servisního střediska)
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    vedení cca 5 členného týmu specialistů vzdělávání, následně samostatná činnost HR specialisty, metodická činnost v oblasti vzdělávání zaměstnanců ve skupině UNIPETROL, koordinace procesu vzdělávání ve skupině firem, plánování a reporting nákladů na vzdělávání za skupinu firem, koordinace týmových aktivit, školení koordinátorů a manažerů v oblasti personálních činností, hodnocení pracovních výkonů, sledování týmových cílů, spolupráce na optimalizaci interních procesů a spolupráce, spolupráce na tvorbě a následná aktivní správa „ostrého“ provozu aplikací podporujících proces vzdělávání ve skupině firem, práce v SAP HR a FI, podíl na zajištění činností spojených s projekty vzdělávání s dotací EU – příprava, realizace, administrace projektu, monitorovací zprávy atd.
    1982 - 2007
    CHEMOPETROL, a.s., resp. UNIPETROL RAFINERIE, a.s..
    Personalistika, lidské zdroje , HR specialista
    zajišťování služeb a benefitů pro zaměstnance, zavedení systému penzijního připojištění pro zaměstnance, komunikace se zdravotními pojišťovnami, řízení oddělení, veškeré činnosti spojené se systémem vzdělávání zaměstnanců ve výrobní společnosti, spolupráce na zajištění vzdělávání v rámci firem skupiny UNIPETROL, controlling, reporting, tvorba rozpočtů a jejich správa sledování nákladů několika firem, spolupráce na přípravě smluv a následné zpracování objednávek, faktur, koordinace a správa svěřeného útvaru a problematiky, příprava prezentací, příprava různých vzdělávacích a jiných podobných firemních akcí a meetingů, revize a správa závazných dokumentů – směrnice, smlouvy, plné moci, kontakt a spolupráce s interními externími zákazníky, spolupráce s ostatními útvary HR při organizaci výběrových řízení, AC a DC atd.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Trvalé bydliště

    Marie Pujmanové 2446, Most, 43401

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45