Foto: Ing. Radka K.
ID: 226386

Ing. Radka K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  38 let


  Aktualizace 27.08.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2000 - 2005
    VUT Brno - Chemie a technologie potravin
    Vysokoškolské
    1997 - 2000
    VOŠ Jihlava - Finance a řízení
    Vyšší odborné
    1993 - 1997
    Gymnázium Moravský Krumlov - Humanitní
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2014
    Tarifomat, s.r.o, Brno
    Vzdělávání a školství , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    Komunikace s obchodními partnery, zpracování produktových materiálů. Školení nováčků. Produktová a obchodní podpora specialistů, online a offline náslechy, zpětné vazby. Nábor zaměstnanců, selekce životopisů, účast na výběrovém řízení, vedení assessment center. Příprava podkladů k nástupům, vedení karet zaměstnanců.
    2013 - 2014
    Fincentrum a.s., Brno
    Personalistika, lidské zdroje , HR ředitel / manažer
    Kompletní vedení personálních záležitostí společnosti Zastřešení náboru zaměstnanců, vedení pohovorů a assessment center, vytváření specializované metodiky náboru, školení zaměstnanců, benefitní struktura a práce na motivaci zaměstnanců, zpracování docházky a podkladů mezd, vedení asistentek a supervizora call centra, zajištění chodu call centra a práce na zvyšování efektivity pracovních norem.
    2005 - 2006
    The Source Network
    Personalistika, lidské zdroje , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    Personální segment – Nábor zaměstnanců, zpracování adaptačního plánu a jeho rozvoj, vedení a motivace zaměstnanců, hodnocení a výstupy zaměstnanců. Dohled a vedení agendy agenturních zaměstnanců. Komunikace s UP v ČR a SK, účast na burzách práce, příprava mzdových podkladů, zajišťování ubytování zaměstnanců, získávání nových klientů, administrativní činnost, komunikace s klienty, zpracování faktur. Obchodní segment – Akvizice nových klientů, vedení obchodních jednání, příprava obchodní strategie, domluva podmínek spolupráce, ad. Vedení call centra - Vytváření a vedení vlastního týmu prodejců a asistentů call centra, kontinuální rozšiřování, rozvoj a motivace týmu, řízení aktivity jednotlivých obchodníků, poskytování jim zpětné vazby a školení, nábor nových zaměstnanců a jejich zaškolení, uzavírání obchodů po telefonu i face to face, později vedení a motivace supervizorů a koučů call-teamů. Další související zkušenosti - Komunikace s externími a interními dodavateli, zajišťování IT služeb, zastřešování externí a interní kurýrní služby, projektové vedení a plánování, zajišťování databáze, zpracování mzdových podkladů, příprava konferencí a zpětnovazebných projektů pro klienty.
    2005 - 2005
    ManMark ECONOMY, Brno
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    Komunikace s českými a zahraničními klienty, nábor uchazečů o zaměstnání, práce samostatně i v týmu, administrativní činnost, práce s firemní databází
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Dukovany, Dukovany, 67556

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45