Foto: Bc. Květa N.
ID: 235193

Bc. Květa N.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  40 let


  Aktualizace 26.06.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2004 - 2008
    Všem - Management lidských zdrojů
    Bakalářské
  • Praxe

    2011 - 2014
    Sanoma Media Praha s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , HR ředitel / manažer
    HR manager: zodpovědnost za personální a mzdové oddělení, administrativní oddělení společnosti. Spolupráce s právním oddělením, zodpovědnost za personální rozpočet (příprava, kontrola…), tréninkové programy EU, psychologické diagnostiky, kompletní personální agenda, školení BOZP, pohovory s uchazeči, účast na procesech souvisejících s restrukturalizací společnosti, pracovněprávní poradenství. Krizový HR management – cca. 25 % zaměstnanců opustilo společnost jako důsledek úsporných opatření. Personální statistiky: benchmarking, měsíční kontrola rozpočtu, týdenní odhady personálních nákladů. Příprava zaměstnaneckých průzkumů, aplikace nadnárodní personální politiky. Hospodářská správa: vedla jsem ji 6 měsíců po odchodu kolegy – inventury, výběr nového programu skladového hospodářství, zavedení nových procesů…
    2004 - 2011
    Ringier Axel Springer a.s.
    Personalistika, lidské zdroje , HR generalista
    Personalistka: vedení kompletní personální agendy (příprava pracovněprávních dokumentů, pracovněprávní poradenství, komunikace s příslušnými úřady, výběrová řízení na dodavatele, firemní vzdělávání zaměstnanců, zadávání údajů do personálně – mzdového programu, …), výběrové pohovory s uchazeči o zaměstnání, příprava personálních dokumentů (pracovní řád, příručka pro nové zaměstnance, manuál se základy pracovního práva pro vedoucí pracovníky), welcome day pro nové zaměstnance (uvítání ve společnosti, prezentace naší společnosti, její historie, provedení budovou a představení jednotlivých oddělení), účast na teambuildingových aktivitách pro zaměstnance (spolupráce s lektorem, samostatné vedení týmových her), personální statistiky, správa kurzů BOZP a lékařských prohlídek.
    1999 - 2004
    Omega Optix v.o.s.
    Výroba a průmysl , Vedoucí výroby
    Rok jsem pracovala jako asistentka vedoucího výroby, poté čtyři roky jako vedoucí administrativy: vedení malého týmu tří a ke konci deseti lidí. Kompletní zajištění chodu kanceláře,jednání s dodavateli, se zákazníky, příprava a tisk objednávek, dodacích listů, faktur, zaúčtování faktur, zajišťování personálních zležitostí, školení zaměstnanců v oblasti optiky, školení a příprava exkurzí pro studenty optiky a optometrie a naše zákazníky, interní auditor ISO pro výrobu, příprava technických specifikací pro výrobu…
    1998 - 1998
    Krajský obchodní soud v Praze
    Administrativa , Asistentka
    Asistentka v kanceláři soudce
  • Jazykové znalosti

    francouzština  -  středně pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Cestování, četba,ruční práce
  • Trvalé bydliště

    Káranská 50, Lázně Toušeň, 25089

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45