Foto:  Erika Š.
ID: 264975

Erika Š.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  42 let


  Aktualizace 02.01.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2003 - 2006
    1. KŠPA - podnikání, právo
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
    1988 - 1991
    SOU obchodní - obchodník
    Odborné vyučení bez maturity
  • Praxe

    2015 - 2008
    TROST AUTO SERVICE TECHNIK
    Personalistika, lidské zdroje , HR ředitel / manažer
    •Mzdy: •zodpovědnost za personální činnost a samostatné zpracování mezd pro cca 950 zaměstnanců •měsíční mzdové závěrky •provádění ročního zúčtování daně a vedení ELDP •odvody na sociální a zdravotní pojištění + zákonné pojištění (1x za čtvrtletí) •přihlašování a odhlašování zaměstnanců na ZP a SSZ •tvorba plánu mzdových a ostatních osobních nákladů •zákonná kontrola vyplacených náhrad při dočasné pracovní neschopnosti • implementace a dohled nad dodržováním platných pracovněprávních předpisů. Personalistika: •samostatné a kompletní zpracování veškerých činností v oblasti lidských zdrojů •analýza potřeb personálního obsazení v jednotlivých úsecích ve spolupráci s příslušným vedoucím •poskytování poradenství managementu a vedoucím oddělení ostatní útvarů společnosti v personálně mzdových otázkách •recruitment – volba efektivní inzerce dle pozice a lokality, zadání inzerce, předvýběr a selekce uchazečů, organizace a vedení výběrových řízení. •nábor a výběr nových zaměstnanců a jejich následná adaptace, spolupráce s personálními agenturami Další činnosti: •tvorba vnitropodnikových předpisů •vytvoření motivačního benefitního programu pro zaměstnance • spolupráce při tvorbě strategie v oblasti odměňování a hodnocení zaměstnanců • HR reporting, příprava rozpočtu •zajištění závodní preventivní péče pro zaměstnance firmy a nadstandartní lékařské péče pro manažery, komunikace se zdravotnickými zařízeními •komunikace s firmou zajišťující BOZP a PO pro firmu, zodpovědnost za dodržování termínů dohodnutých dohlídek a veškeré dodržování předpisů + zajištění dalších odborných školení •realizace a zajištění jazykové výuky a zabezpečení systému vzdělávání ve společnosti. * kompletní zajištění dokumentace a sepsání žádosti o dotace na vzdělávání zaměstnanců společnosti. Podání žádosti a následná realizace projektu. * kompletní zpracování měsíčního hlášení pro úřad práce včetně vyúčtování mzdových nákladů na vzdělávání zaměstnanců *kompletní zpracování všech podkladů pro závěrečné vyúčtování vzdělávacího programu. * kompletní zpracování všech podkladů a patřičné dokumentace pro projekt k žádosti o příspěvek na společensky účelné pracovní vyhrazené místo pro uchazeče o zaměstnání. Podání žádosti a následná realizace projektu. * kompletní zpracování měsíčního hlášení pro úřad práce včetně vyúčtování mzdových nákladů na dotované zaměstnance.
    2007 - 2008
    ELIT CZ
    Personalistika, lidské zdroje , HR ředitel / manažer
    • Mzdy: • zodpovědnost za personální činnost a samostatné zpracování mezd pro cca 400 zaměstnanců • měsíční mzdové závěrky • provádění ročního zúčtování daně a vedení ELDP • odvody na sociální a zdravotní pojištění • přihlašování a odhlašování zaměstnanců na ZP a SSZ • tvorba plánu mzdových a ostatních osobních nákladů • zákonná kontrola vyplacených nemocenských dávek Personalistika: • samostatné a kompletní zpracování veškerých činností v oblasti lidských zdrojů • analýza potřeb personálního obsazení v jednotlivých úsecích ve spolupráci s příslušným vedoucím • poskytování personálního poradenství ředitelům úseků • recruitment – volba efektivní inzerce dle pozice a lokality, zadání inzerce, předvýběr a selekce uchazečů, organizace a vedení výběrových řízení. • nábor a výběr nových zaměstnanců, spolupráce s personálními agenturami Další činnosti: • spolupráce při vytvoření motivačního benefitního programu pro zaměstnance • spolupráce na realizaci projektu dotace z EU na vzdělávání zaměstnanců společnosti • zajištění závodní preventivní péče pro zaměstnance firmy a nadstandartní lékařské péče pro manažery, komunikace se zdravotnickými zařízeními • komunikace s firmou zajišťující BOZP a PO pro firmu, zodpovědnost za dodržování termínů dohodnutých dohlídek a veškeré dodržování předpisů • zajištění poukázek na odběr stravy pro zaměstnance ve vyšší nominální hodnotě • realizace a zajištění jazykové výuky na pracovišti pro vybrané zaměstnance zakončeno certifikátem • vypracování cestovních náhrad a zpráva pojistných událostí • vedení týmu 3 lidí
    2003 - 2006
    ZINA s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Hlavní účetní
    (ukončení PP – platební neschopnost firmy) • účtování faktur (tuzemských i zahraničních), pokladny, banky, mezd, interní doklady, majetek, odpisy, hospodářský výsledek, rozvaha, výsledovka aj. • znalost legislativy • zpracování různých přiznání k DPH, DPFO, DPPO, silniční daň, daň z nemovitosti, spotřební daně, srážková daň zálohová daň z příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků aj. • zastupování na institucích: finanční úřad, O/PSSZ, ZP. • komunikace s daňovým poradcem a auditory.
    2002 - 2003
    KTC International, s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , Mzdová účetní
    ( ukončení PP – nabídka práce v místě bydliště) • zodpovědnost za personální činnost a zpracování mezd pro cca 150 - 180 zaměstnanců • měsíční mzdové závěrky • provádění ročního zúčtování daně • vedení ELDP • odvody na sociální a zdravotní pojištění • přihlašování a odhlašování zaměstnanců na ZP a SSZ • zákonná kontrola vyplacených nemocenských dávek • tvorba plánu mzdových a ostatních osobních nákladů
    1999 - 2002
    PT Servis
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    komunikace s odběrateli a dodavateli, získávání nových zákazníků, péče o stávající zákazniky, (ukončení PP - firma uváděla do platu pouze minimální mzdu) • fakturace, příjemky, výdejky, převodky, inventura zboží, objednávky, nabídka zboží, obchodní korespondence • sjednávání nových zakázek • tvorba cenových nabídek • rozvíjení spolupráce se stávajícími zákazníky, oslovování nových zákazníků, jednání s dodavateli • optimalizace systému firemní dopravy a zásobování • vedení týmu 5 lidí v obchodním odd. a koordinace skladu cca 6 lidí • příprava dokladů pro externí účetní firmu
    1995 - 1998
    Target CS, s.r.o.
    Doprava, zásobování a logistika , Celní deklarant
    (ukončení PP z důvodu prodeje jiné společnosti, špatné pracovní podmínky) • sjednávání nových zakázek • tvorba cenových nabídek, sjednávání smluvních podmínek • rozvíjení spolupráce se stávajícími zákazníky, oslovování nových zákazníků, jednání s dodavateli • komunikace s celním úřadem • vedení a správa celního řízení • příprava a evidence podkladů potřebných pro celní řízení • pokladní kniha, příjmové + výdajové doklady
    1992 - 1985
    TON, a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    1990 – administrativa - TON, a.s. Uh. Hradiště (praxe při studiu) 1992 – referent odbytu, fakturace - TON, a.s., Uh. Hradiště (1993-1994 mateřská dovolená) • fakturace, příjemky, výdejky, převodky, inventura zboží, objednávky, nabídka zboží, obchodní korespondence • pokladní kniha, příjmové + výdajové doklady
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
    E - přípojná vozidla
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    Zvířata, cestování, sport: dostihový sport, koně, cyklistika, inline, lyžování. Hledám práci v oblasti Kladno a okolí, části Prahy směrem ke Kladnu nebo v centru Prahy. Mým cílem je uplatnění a další prohloubení svých znalostí v oblasti mezd, personalistiky, výchově a vzdělávání, možnost seberealizace a pespektiva v prosperující firmě. Také bych uvítala možnost vzdělávání se v AJ popřípadě RJ.
  • Trvalé bydliště

    Holandská 2437, Kladno, 27201

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45