Není foto:  Kateřina K., DiS.
ID: 157711

Kateřina K., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 26.12.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2006 - 2009
    OA,SOŠ knihovnická a VOŠ knihovnických, informačních a sociálních služeb, Kotlářská 9, Brno - Informační systémy se zaměřením na správu kulturních památek
    Vyšší odborné
  • Praxe

    2011 - 2012
    Hofmann Wizard s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    - Zadávání inzerce, zpracování pracovních pozic, komunikace s uchazeči (osobní, telefonická i e-mailová) - Nábor , výběr vhodných kandidátů, vedení pohovorů s uchazeči o pracovní pozice - Komunikace s klienty o aktuálních potřebách Temporary Help a koordinace přidělených pracovníků z agentury, zajištění obsazení volných míst - Zajištění personální agendy související se zaměstnáváním pracovníků (zpracování pracovní smlouvy a přidělení k uživateli, ukončení PP, ZL. Koordinace, zpracování a kontrola docházky, podklady pro zpracování mezd, komunikace se mzdovou účetní. Evidence a kontrola pracovní docházky všech pracovníků u jednotlivých klientů, podklady pro fakturaci. - Administrativní podpora pobočky – pokladna, pošta, kancelářské potřeby, zajištění chodu recepce
    2010 - 2011
    INTERNET TRADING s.r.o.
    Administrativa , Pracovník back office
    - správa a kontrola smluvní dokumentace a zadávání do systémů - denní komunikace s klienty a obchodními zástupci - administrativní podpora jednotlivých manažerů - plnění každodenních úkolů ředitelky back office – tabulky, komunikace se zájemci o práci, vedení pohovorů se zájemci o práci OZ - práce s redakčním programem ORIS a tvorba „komerčních sdělení“ na www.idnes.cz - SEO optimalizace článků pro snadnější dohledatelnost na webu - tvorba tiskových inzerátů pro MF DNES
    2010 - 2011
    Partner České spořitelny
    Administrativa , Asistentka
    - administrativní podpora RŘ a jednotlivých manažerů - schvalování, kontrola a příprava smluvní dokumentace obchodních partnerů - realizace/zajišťování/organizace porad, školení - marketingová podpora manažerů – tvorba propagačních materiálů, plakátů
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    němčina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    literatura, umění, sport
  • Trvalé bydliště

    Kachlíkova 5, Bystrc, Brno, 63500

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45