Foto: Ing. Adéla  K.
ID: 141472

Ing. Adéla K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  31 let


  Aktualizace 27.03.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2008 - 2010
    Česká zemědělská univerzita v Praze - Veřejná správa a regionální rozvoj
    Vysokoškolské
    2005 - 2008
    Česká zemědělská univerzita v Praze - Veřejná správa a regionální rozvoj
    Bakalářské
  • Praxe

    2010 - 2012
    Pozemkový fond ČR
    Státní a veřejná správa , Referent
    VORS - Vrchní odborný referent specialista Interní auditor • Provádění plánovaných, mimořádných a následných auditů. • Navrhování doporučení vedoucích ke zkvalitnění řídících a kontrolních procesů a k přijetí opatření k nápravě zajištěných nedostatků. • Identifikace rizik v činnostech Pozemkového fondu ČR. • Podílení se na připomínkovém řízení. • Zpracovávání pololetních zpráv o činnosti oddělení IA. • Vedení evidence auditů a přijatých opatření k nápravě.
    2008 - 2010
    Advertures s.r.o. (od pol. r. 2008 součást Ogilvy & Mather)
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    Office affairs (Office Manager + Recepční) • Asistentská práce pro vedoucí pracovníky více firem sídlících v 1 objektu. • Zapisování, třídění a vyřizování příchozí a odchozí pošty. • Objednávky kurýrních, spedičních, poštovních a taxi služeb. • Rezervace a kontrola technického stavu data projektorů, fotoaparátů apod. • Odpovědnost za pořádek, chod a čistotu ve všech prostorech. • Zodpovědnost za vyúčtování provozních záloh. • Uvádění návštěv a následný servis. • Vyřizování oprav a reklamací. • Svazování prezentací, kopírování, scanování. • Vyřizování agendy na úřadech práce, finančních úřadech, městských soudech apod. • Nákupy mezinárodních jízdenek a následné vyúčtování zahraničních cest. • Tvorba knih jízd. • Starost o plynulý chod kanceláří (back-office). • Příprava a realizace teambuildingu, workshopu apod. • Komunikace s externími dodavatelskými firmami. • Pořizování zápisů z porad managementu. • Aktivní práce s finančním systémem ADHOC, Lotus Notes a Microsoft Outlook.
    2006 - 2008
    Marlboro Classic
    Obchod, nákup, prodej , Prodavač
    • Komunikace se zákazníky a jejich pravá ruka při výběru oblečení. • Udržování čistoty v obchodě vč. výzdoby výloh a aranžování interiérových polic. • Přepočítávání zboží.
    2004 - 2005
    McDonald´s ČR, spol. s.r.o.
    Gastronomie a pohostinství , Hosteska
    • Příprava a prodej výrobků zákazníkům. • Příprava a koordinace dětských narozeninových oslav, vč. objednávky zásob. • Tvorba zábavného programu pro děti při narozeninových oslavách. • Starost o čistotu a pořádek (a s tím související koordinace 2 zaměstnanců se zdravotním postižením). • Péče o zákazníky a jejich spokojenost. • Vyřizování případných stížností. • Kooperace a koordinace ostatních hostesek.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

     Sport – tanec, in-line, běh, cyklistika, turistika.  Hudba, cestování, knihy, motorismus.
  • Trvalé bydliště

    V Olšinkách 2247, Brandýs nad Labem, 25001

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45