Foto: Ing. Eva Š.
ID: 197509

Ing. Eva Š.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  41 let


  Aktualizace 25.04.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2005 - 2008
    VŠP Ostrava - ekonomika a management
    Vysokoškolské
    1994 - 1997
    VŠE Praha - finance a účetnictví
    Vysokoškolské
  • Praxe

    2014 - 2015
    Trakce, a.s.
    Management , Finanční ředitel/manažer
    předmětem činnosti společnosti je z velké většiny výstavba a opravy zabezpečovacích a elektrifikačních zařízení na železnici, stavební práce, org. složka v Polsku, vlastní vývojové oddělení, obrat cca 300 mil. Kč ročně, řádově 100 zaměstnanců v ČR a 50 v Polsku, dceřiná společnost Kvadro spol. s r. o. provozující dopravu, projekci, 2 hotely a squashové centrum. Ve své pracovní pozici jsem měla zejména tyto povinnosti: komplexní odpovědnost za oblast financí, řešení ztrátovosti předchozích období, přímé řízení účetních oddělení v rámci celé korporátní struktury, řízení platebního styku a operací v cizích měnách, reprezentace společnosti zejména v samostatné komunikace s bankami, věřiteli, státní správou i obchodními partnery, správa cashflow, ekonomické řízení projektů, rozpočtů a reportingu, spolupráce s finančními auditory, daňovými poradci a externími právními zástupci.
    2004 - 2013
    TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY a.s., provoz Válcovna trub
    Marketing , Marketingový ředitel/manažer
    – vedoucí marketingu provozu válcovny trub: budování zcela nového marketingu firmy včetně ucelené koncepce a strategie, monitoring konkurence, vyhledávání nových tržních příležitostí, práce se stávajícími zákazníky, marketingové studie podle konkrétních potřeb (inovace výrobní technologie, potenciální akvizice v oboru – možnosti vertikální integrace atd.), tvorba firemní kultury, podpora strategického rozhodování, vytvoření MIS, referenční a produktové galerie, řízení a realizace PR aktivit po akvizici mateřskou firmou v součinnosti s MORAVIA STEEL a.s. a mateřskou firmou TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s. v souladu se standarty jednotné „Corporate Identity“ (veletrhy, výstavy, inzerce, prezentace, firemní a oborové tiskoviny, propagační předměty apod.), průzkumy dodavatelského trhu atd. - projektový management – v rámci maticové manažerské struktury vedení jednoho ze strategických projektových týmů (zavedení výroby ocelových trub pro tlakové nádoby) - nástupní pozice – referent pro pohledávky a zápočty: monitoring vývoje a stavu pohledávek, úvěrové limity zákazníků, pojištění pohledávek, vymáhání nedobytných pohledávek ve spolupráci s právními zástupci, komunikace se zákazníky o platebních podmínkách a morálce, plánování a správa cash flow z běžné činnosti, organizace a zajišťování vzájemných zápočtů a postoupení pohledávek apod.
    2002 - 2004
    Prega, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Account Manager - media, reklama
    - poslední pozice – manažer oddělení vlasové kosmetiky: zavádění italské značky na trh, komunikace s dodavateli i odběrateli, vedení realizačního týmu, tvorba cen, propagace, spuštění firemního internetu www.framesi.cz, zajišťování odborných seminářů, péče o stávající zákazníky a vyhledávání i kontaktování nových, zajištění zahraničních stáží, řízení logistiky a skladů, výběr nových pracovníků, publikace v odborných časopisech, atd. - nástupní pozice – asistentka majitele: komunikace se zahraničím, tvorba a implementace interních kontrolních systémů, změny v účetní a skladové evidenci, organizace chodu firmy, zavádění opatření plynoucích z legislativních odborných požadavků, administrativa, fakturace, zahraniční cesty na veletrhy, podpora týmu, zajišťování realizace dovozů nových zemí původu atd.
    1999 - 2001
    PricewaterhouseCoopers Audit, s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Auditor v ekonomice a financích
    Asistentka auditora, registrovaná v Komoře auditorů ČR; přezkoumání, analýza a korekce klientských účetních záznamů, finančních výkazů (rozvahy, výsledovky, cash flow, přílohy) sestavených podle českých, mezinárodních, anglických nebo amerických standardů převážně u podniků výrobní a obchodní povahy, finanční a obchodní poradenství, due diligence, plánování, testování kontrol, revize a implementace vnitřního kontrolního systému, hodnocení bankovních pohledávek, komunikace s klientem, vedení menšího auditorského pracovního týmu, hodnocení mladších kolegů, organizační podpora, kontakt s potenciálními zaměstnanci z řad studentů.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    polština  -  základní
    ruština  -  základní
    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    lyžování, volejbal, turistika, rodina, zahrada, literatura
  • Trvalé bydliště

    Paškova 693/62, Bartovice, Ostrava, 71700

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45