Foto:  Petr P., DiS.
ID: 183067

Petr P., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 01.04.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1998 - 2000
    Právní akademie a Vyšší odborná škola právní, s.r.o v Liberci - Právní činnost, zaměření právně ekonomické
    Vyšší odborné
    1994 - 1998
    Gymnázium Česká Lípa - všeobecné
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2013
    ELIMON a.s.
    Management , Obchodní ředitel/manažer
    Odpovědnost za tvorbu a rozvoj samostatných skupin obchodních zástupců a externích smluvních partnerů s provázaností na jednotlivé regiony. Odpovědnost za výběr, koordinaci a kontrolu činnosti jednotlivých obchodních skupin, samostatných obchodních zástupců a externích smluvních partnerů. Zajišťování pravidelné komunikace s obchodními skupinami a externími smluvními partnery. Jednání s obchodními partnery za účelem rozvoje produktů a služeb. Vytváření a koordinace nových projektů na podporu prodeje. Spolupráce při tvorbě nových produktů a jejich uvedení na trh. Mapování situace na trhu a analýza konkurence. Aktualizace produktových materiálů.
    2008 - 2013
    Partners Financial Services, a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Finanční poradce
    VIP Consultant, Garant, Školitel Nezávislé finanční poradenství ve všech oblastech finančního trhu. Školení spolupracovníků, budování a vedení poradenského týmu.
    2005 - 2008
    CL-NET s. r. o.
    Obchod, nákup, prodej , Account Manager - media, reklama
    Obchodní manažer, obchodník Prodej a distribuce Internetových služeb a souvisejících produktů pro domácí uživatele, firmy a jiné organizace ve svěřených regionech. Zajišťování a komplexní řízení zakázek. Tvorba a uzavírání smluv. Jednání a komunikace s novými i stávajícími zákazníky a ostatními subjekty, podílejících se na průběhu obchodního případu. Získávání nových zákazníků, spoluvytváření marketingové a obchodní strategie firmy.
    2001 - 2005
    NAREX Česká Lípa a.s.
    Personalistika, lidské zdroje , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    Tvorba a zajišťování vzdělávacích procesů, kurzů a seminářů pro zaměstnance. Spolupráce při vyhledávání vhodných kandidátů na pracovní pozice. Péče o zaměstnance, firemní benefity. Tvorba, správa a administrace řídící dokumentace. Spolupráce se školami a zajišťování praxe učňů. Vedení centrálního archivu společnosti. Statistika absence zaměstnanců a její vyhodnocování. Vedení a evidence popisů pracovních funkcí. Správa a aktualizace organizační struktury společnosti.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
    němčina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME, Linux / BSD / Unix
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    Rodina, sport, cestování, hudba, telekomunikace
  • Trvalé bydliště

    Palackého 861, Nový Bor, 47301

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45