Foto: Ing. Pavel O.
ID: 150277

Ing. Pavel O.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  35 let


  Aktualizace 18.09.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2001 - 2006
    Univerzita obrany Brno - Ekonomika a management
    Vysokoškolské
    1997 - 2001
    Střední odborná škola Vyškov - Obchodní akademie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2016
    Reinvest Corporation s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční ředitel/manažer
    > řízení finanční toků zahraničních a tuzemských společností ve skupině, skupinové plánování a sestavování Cash-Flow výhledů > dohled nad účetnictvím českých společností > nákladová analýza projektů napříč skupinou, přímý kontakt s odděleními v CEE regionu > komunikace s externími finančními institucemi
    2014 - 2015
    ZETOR TRACTORS a.s.
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční kontrolor
    Controlling manažer > koordinace a zastřešení činností v rámci oddělení controllingu (vedení týmu 4 lidí), dohled nad hospodařením zahraničních a tuzemských dceřiných společností > vyhodnocování prodejů, marží a hospodářských výsledků, přímá zodpovědnost za dodržování plánovaných režijních nákladů, schvalování investic > vytváření analýz pro vrcholový management, kompletace budgetu a prezentací > optimalizace reportingu
    2013 - 2014
    ELIT CZ spol. s r.o. (Rhiag Group)
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční kontrolor
    Specialista controllingu > kontrola hospodaření společností koncernu, denní komunikace s finančními manažery v pobočkách CEE regionu, spolupráce při vytváření skupinových forecastů a plánů, analýzy skupinových IFRS reportů – P&L, Bilance, Capex > analýzy Cash-Flow dílčích zemí na týdenní a měsíční bázi > zodpovědnost za vytváření pravidelných reportů s komentáři pro vedení společnosti, optimalizace reportů a jejich kompletace ve spolupráci s IT oddělením
    2006 - 2013
    Böttcher Systems ČR, k.s.
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční kontrolor
    > dohled nad účetnictvím a financemi společnosti, Cash-Flow a credit management > denní užívání systému S.A.P., zkušenosti s jeho implementací > zodpovědnost za pravidelný reporting (GAAP), vytváření ročního plánu skupiny (konsolidace) > spolupráce s auditory při ročních uzávěrkových operacích > pravidelná komunikace a jednání s dodavateli, dohled nad nákupním oddělením
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
    slovenština  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Sport, studium cizího jazyka, cestování, kultura, ekonomika, pes, jízda autem…
  • Trvalé bydliště

    Zahradní 1162/5a, Rousínov, 68301

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45