Foto: Bc. Ivana K.
ID: 139985

Bc. Ivana K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  38 let


  Aktualizace 10.04.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2007 - 2012
    Česká zemědělská univerzita v Praze - Ekonomie a management
    Bakalářské
  • Praxe

    2009 - 2011
    PENNY MARKET s. r. o. - Centrála
    Ekonomika a podnikové finance , Finanční analytik
    Finanční analýzy, analýzy zásob. Vyhodnocování dat a tvorba reportů. Komunikace s prodejnami, logistikou, vedením, revizním, účetním a nákupním oddělením a oddělením prodeje.
    2005 - 2009
    EIFFEL OPTIC, a. s.
    Administrativa , Asistentka
    Vyřizování běžné korespondence a telefonních hovorů se zákazníky, dodavateli, externími pracovníky. Vytváření přehledů a reportů pro vedoucí pracovníky. Spolupráce a zajištění podkladů pro různá oddělení, jako sekretariát, účetní a reklamační oddělení a specializovaná oddělení. Práce s firemními databázemi. Kontrola stavu objednávek a reklamací a administrativní zajištění kanceláří a 20 prodejen.
    2002 - 2003
    SCANOLTA, spol. s r. o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Příjem a výdej zakázek v grafickém studiu na BVV. S tím spojená kalkulace, fakturace. Vedení pokladny. Organizace zpracovaní objednávek. Pravidelná kontrola a zajišťování zásob materiálu. Spolupráce s jinými graf. firmami. Účast na výrobě zakázek a realizaci výstav na veletrzích.
    2001 - 2002
    RK ARES, sdružení podnikatelů
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Sepisování a evidence nájemních smluv (+ další dokumenty) pro realitní kancelář. Tvorba záloh, splátkových kalendářů, inkasování nájemného a poplatků z prodlení, včetně jejich evidence. Komunikace s klienty, se SIPO a Odborem bytového hospodářství (písemně, telefonicky i osobně). Příprava a kompletace podkladů pro soudní jednání s dlužníky a prodej domů. Vystavování pokladních dokladů, vedení pokladny, bankovní operace a vnitřní účetnictví realitní kanceláře. Pomocné práce v technickém oddělení - řešení bytových havárií a oprav, zavádění tech.parametrů do PC, práce v terénu. Pomoc při ročním vyúčtování nájemného. Zajištění záloh a uchovávání veškerých dat firmy.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail
  • Zájmy

    Práce na PC, práce s lidmi a také se zvířaty. Sport: jízda na kole, in-linech, aerobik, turistika, salsa. Kultura, odborná literatura.
  • Trvalé bydliště

    Na Chobotě 14, Řepy, Praha 6, 16300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45