Foto:  Vladěna Z.
ID: 213689

Vladěna Z.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  25 let


  Aktualizace 27.11.2015
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2006 - 2010
    Soukromá střední škola s právem státní jazykové zkoušky, Kunovice, s.r.o. - Komerční právo
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2015
    KBS Lovosice s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    Vedení kompletní administrativní agendy. Vypracování cenových nabídek pro zákazníky. Aktivní komunikace se zákazníky na prodejně, telefonicky a prostřednictvím emailu. Aktivní komunikace s dodavateli i klienty. Vedení administrativy, přijímání a vystavování faktur, evidování faktur a evidence drobných daňových dokladů. Vedení pokladny, práce s hotovostí, evidování, přijímání a vystavování drobných daňových dokladů. Účtování faktur, účtování pokladny a banky, aktivní spolupráce s daňovou poradkyní a úřady OSSZ, MV, VZP, VOZP, atd. Vedení a řízení zaměstnanců, vedení pracovní docházky, evidence reklamací a řešení reklamačního řízení, komunikace s úřady, objednávání a kontrola materiálů od dodavatelů, vystavování smluv s klienty, vedení zakázkových listů, kontrola skladových zásob. Příprava, tvorba a tisk reklamních letáků a jídelních lístků pro stavební společnost KBS Lovosice s.r.o. a KBS Cukrovar s.r.o..
    2012 - 2014
    Vladěna Zderčíková, Březovská 1005, 687 65 Strání
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    OSVČ Vedení podniku zaměřující se na hostinskou činnost. Kontrola a řízení zaměstnanců a přímý kontakt s klienty. Vedení skladů, skladových zásob, objednávání a evidence skladových zásob. Hlavní řízení prodeje a nákupu v této činnosti. aktivní komunikace s úřady, kontrolami, atd.
    2010 - 2012
    Stabras plus s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    Fakturantka, administrativní pracovnice, vedlejší účetní. Přijímání, vystavování a evidence přijatých a vydaných faktur. Práce s hotovostí, kontrola pokladny a její evidence. Kontrola a evidence skladových zásob, objednávání materiálu, přijímání materiálu. Kontrola a evidence docházky zaměstnanců, vedení zaměstnanců. Aktivní komunikace s úřady OSSZ, MV, VOZP, ÚP a daňovým poradcem. Uzavírání a vystavování smluv s klienty a dodavateli.
    2010 - 2010
    Europe Company, a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Daňový poradce/specialista
    Externí konzultant v oblasti pojišťovnictvi a finančního managementu
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    ruština  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop
  • Zájmy

    Vzdělávání, aktivní kontakt s přáteli, zvířata, dokumentární filmy, potápění, in-line, jízda na kole, jízda autem.
  • Trvalé bydliště

    ČSA 513, Štětí, 41108

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45