Foto: Bc. Klára K.
ID: 242929

Bc. Klára K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 01.10.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2006 - 2009
    Slezská univerzita Opava - Sociální patologie a prevence
    Bakalářské
    1993 - 1998
    Střední odborné učiliště obchodní Ostrava - Provoz obchodu
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2014
    MARIMEX CZ s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    Příjem a zpracování objednávek, komunikace s odběrateli, obchodními partnery, skladem, oddělením nákupu, marketů, účetním oddělením. Příprava podkladů pro fakturaci, vystavování faktur, dobropisů, vrubopisů. Vedení evidence pohledávek a závazků, penalizace, reklamací, zpracování salda
    2012 - 2013
    POSITIVE, s.r.o.
    Administrativa , Pracovník back office
    Příprava a koordinace vzdělávacích projektů, příprava a prodej otevřených kurzů, komunikace s klienty a lektory. Zajištění celého chodu kanceláře, péče o vzhled recepce. Pravidelný e-mailing, zajišťování klientských a firemních akcí. Příjem objednávek, fakturace, stravenky, vedení pokladny a další administrativa. Podpora obchodního oddělení, příprava materiálů pro obchodní jednání
    2011 - 2012
    DŮM KULTURY MĚSTA OSTRAVY, a.s.
    Administrativa , Referent
    Dramaturgie akcí pro děti (nabídky, metodické materiály, přihlášky, organizační pokyny). Koordinace akcí, komunikace a jednání s divadly, agenturami, školami Spolupráce s předprodejem vstupenek, cenotvorba, inspekční služba, vyhodnocení akcí. Příprava anotací k filmům v měsíčním programu, zadávání dat na web, produkční činnost k akcím, objednávky, smlouvy, technické požadavky, likvidace faktur, zajištění ubytování. Organizace výstav
    2008 - 2011
    IMI PARTNER, a.s.
    Administrativa , Asistentka
    příprava cenových nabídek v databázi ESO, realizace zakázek (reklamní předměty dle standardní nabídky, předměty na míru klienta) komunikace a korespondence s klienty, s dodavateli, mailem, telefonicky vystavování faktur, zápůjčních listů a další administrativní činnosti
    2006 - 2007
    UNICUT – REKLAMA, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    příprava zakázek od klientů pro realizaci a výrobu (billboardy, světelná reklama, tiskové propagační předměty) komunikace s klienty, dodavateli, mailem, telefonicky, faxem administrativní práce na pc (ms office)
    2001 - 2006
    ATLAS SOFTWARE, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Pracovník call centra
    zastupování vedoucího zákaznického centra aktualizace, ověření a doplňování údajů o firmách v databázi zpracování statistik
    2000 - 2001
    COOP JEDNOTA
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    příjem zboží, evidence skladových zásob a výdej zboží na prodejny
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Zahrada, přátelé, knihy, filmy, cestování, turistika, vaření, in-line brusle, volejbal, tenis, bowling
  • Trvalé bydliště

    U Milosrdných 850/8, Praha 1, 11000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45