Foto:  Jaroslav P.
ID: 171222

Jaroslav P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  36 let


  Aktualizace 08.05.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2006 - 2007
    Grantham College - Customer Services NVQ 2
    Vyšší odborné
    1995 - 1998
    Střední průmyslová škola v Příbrami - obor strojírenství
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    Interim Management
    Management , Výkonný ředitel
    Činnost: jsem nezávislý konzultant a Interim manažer zaměřený na výrobní procesy Funkční specializace:  Strategic purchasing / procurement (VRM, ABC analýza, JIT, MOQ)  Supply Chain & Operations (S&OP,VSM, MRP, PC&L, PDCA, OTD)  Restructuring of companies ( změnové řízení )  Training and coaching  Lean Manufacturing (PDCA, SCDC, TPM, KIZEN, FIFO, KANBAN, 5S, Visuál Management) Zkušenosti v odvětví:  automobilový průmysl  letecký průmysl  strojírenství  kolejová vozidla  elektronický průmysl Poslední projekt : cílem bylo připravení konceptu moderního a agresivního Purchasing oddělení (metodika, postupy, KPI’s) jako důležitého hráče pro trvalé snižování výrobních nákladů. Dalším cílem bylo připravit koncepci Purchasing / Procurement oddělení jako důležitého hráče ve strategickým vývoji nových produktu využívající znalost domácího (produktového) prostředí v návaznosti na inovaci a synergii potenciálních dodavatelů strategických materiálů
    2010 - 2012
    FAIVELEY TRANSPORT LEKOV a.s.
    Management , Výrobní ředitel/manažer ve strojírenství
    účast na rozhodování TOP Managementu firmy, řízení logistických procesů materiálového plánování (MRP, PC&L, S&OP), sklady (ABC analýza, JIT, MOQ), expedice (OTD); zajištění přesunu logistických aktivit ze závodů FR, nastavení distribučních toků z výrobního závodu do distribučních sítí; personální agenda oddělení: logistiky, technologie, výroby, strategického nákupu; jednání s dodavateli a přepravci, hodnocení dodavatelů; nastavení a plnění KPI pro oddělení, koordinace s ostatními odděleními na úrovni závodu a skupiny; účast na přípravě rozpočtů na úrovni výroby a logistiky, spolupráce při vytváření, zavedení a kontrole procesů ve firmě dle ISO 9001, IRIS, FMS; zavádění principů LEAN – 5S, KANBAN do logistických procesů, inventarizace zásob, vedení kolektivu 34 pracovníku + výroba
    2008 - 2010
    DOOSAN BOBCAT MANUFACTURING s.r.o.
    Management , Ředitel / manažer logistiky
    participace na rozhodování Managementu firmy, organizace a řízení sekce zásobování, zodpovědnost za včasné dodávky, řízení nákladů za dodávky, sjednávání obchodně dodacích podmínek s dodavateli, uzavírání rámcových smluv, výběr a hodnocení dodavatelů, spoluzodpovědnost za „Make or Buy“; koordinace s oddělením plánování, řízení výroby, sklady a IT; redukce přebytečných zásob; zavádění principů LEAN – 5S, KANBAN do logistických procesů, mapování toku hodnot VSM, inventarizace zásob, vedení kolektivu 15 pracovníku
    2005 - 2008
    DHL Exel Supply Chain
    Management , Ředitel / manažer logistiky
    sjednávání smluv o dodávkách pro export po celé Anglii, účast na poradách při týdenním plánování DSG Retail Limited Currys Distribution a zastupování DHL, zodpovědnost za včasnost a kvalitu dodávky, řešení reklamací a nekvality při transportu, vedení kolektivu 20 pracovníku
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop
  • Zájmy

    sport, cestování, historie
  • Trvalé bydliště

    Žežice 119, Příbram, Příbram, 26101

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45