Foto:  Eva L.
ID: 292167

Eva L.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  51 let


  Aktualizace 03.08.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1995 - 1998
    SPŠ Brno - - podnikatel
    SŠ s maturitou
    1980 - 1983
    SŠ keramička - keramička
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2000 - 2000
    1987 - 2012 ČD-T a.s. Praha, pobočka Brno (a jejich právních předchůdců) 2013 asistentka- J. Kokeš-kotevní technika Brno, operátor linky - Honeywell Brno- Slatina, operátor linky ABB Brno 2014 servírka-barmanka 2015 makléř, asistentka realitní kanceláře
    Administrativa , Asistentka
    Vedení oddělení, zpracování podkladů pro mzdy – docházka, cestovné, stravenky, pokladna apod., asistentka manažera, vedení kanceláře manažera – příjem návštěv, přítomnost a následné zpracování zápisů z porad, zajišťování ubytování, firemních akcí, vyřizování e-mailů, účtování, veškerá administrativa spojená s chodem kanceláří, vedení oddělení logistiky, nákup, prodej, fakturace, objednávky, kontrola dodacích listů, inventarizace materiálu, zpracování – zaúčtování hmotného i nehmotného majetku do systému, reporty, závěrky, fyzická inventarizace v pobočkách ČR, odpisy, řešení škodných událostí na hmotném i nehmotném majetku, budovách, optických kabelech, autoparku v rámci poboček v celé ČR, člen škodné a likvidační komise, návrhy řešení, příprava a odeslání podkladů pojišťovnám pro následnou likvidaci škod, kontrola pojištění zaměstnanců a jejich pojistného plnění, kontrola pojistného plnění pojišťovnami, vypracování zpráv o stavu řešení jednotlivých událostí pro finančního ředitele. Práce v realitní kanceláři, příprava podkladů k prohlídkám nemovitostí, obchodní podklady, komunikace s klienty, navolání schůzek či prohlídek, komunikace s hypotečními speciality, katastrálním a finančním úřadem, orientace v ČÚZK – nahlížení do katastru nemovitostí- LV, KM, zjišťování a kontrola případných omezení, práce s realitním SW Realman, zajištění chodu kanceláře i spokojenost klientů. Obsluha a kasírování hostů, objednávání a příjem zboží, samostatná obsluha hostů a kasírování v baru, automatů, vyplácení výher, pokladna, inventura zboží a pokladny….
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    angličtina  -  základní
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    kultura, sport, příroda
  • Trvalé bydliště

    Vídeňská, Štýřice, Brno, 63900

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45