Foto:  Kateřina G.
ID: 234871

Kateřina G.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  29 let


  Aktualizace 14.10.2014
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2003 - 2007
    Obchodní Akademie Frýdek-Místek, nezisková organizace - Ekonomika, účetnictví
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2014
    Lifestyle Stores, s.r.o.
    Management , Project manager organizačně-ekonomický
    zodpovědnost za chod kadeřnických a kosmetických salonů v centru Prahy, zodpovědnost za finance a hlavní pokladnu, příprava podkladů pro externí účetní, zodpovědnost za zaměstnance a jejich prácovní náplň, komunikace se zaměstnanci, řešení stížností, kontrola objednávek a faktur přijatých, komunikace s obchodními partnery a občasné schůzky, zajištění nových zaměstnanců, marketing, správa majetku
    2011 - 2014
    Globus ČR , k.s.
    Administrativa , Asistentka
    osobní asistence vedoucímu manažerů pro Non Foodové oddělení, zápisy z porad, správa kalendáře, spolupráce s manažery na oddělení, příprava pro vyúčtování služebních cest, zajištění a organizace služebních cest (letenky, ubytování, auta apod.), objednávka kancelářských potřeb a vizitek pro oddělení, kontaktní osoba za oddělení, editace docházky a zodpovědnost za správnost, zodpovědnost za vydávání stravenek, příprava zasedacích místností + zajištění občerstvení po celou dobu, občasné překlady zápisů, občasná komunikace v anglickém jazyce, zajištění pracovního místa pro nově příchozí zaměstnance, tvorba prezentací, reporting prodejů, práce s kontingenčními tabulkami, třídění pošty
    2011 - 2011
    Euromobile/Moveboard s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    zajištění chodu kanceláře, podpora vedení, příjem a zpracování objednávek, příprava nabídek, fakturace, občasné překlady AJ, zajištění ubytování pro externí zaměstnance, komunikace s klienty, editace kalendáře managing directora, komunikace s externí účetní
    2008 - 2010
    AT Computers
    Administrativa , Asistentka
    kontrola správnosti faktur, zpracovávání objednávek do systému, pravidelné reporty prodejů pro dodavatele, zpracovávání servisních faktur, komunikace s dodavateli v anglickém jazyce, spolupráce s účetním a reklamačním oddělením, editace webového katalogu, tvorba directmeilingu, samostatná práce
    2008 - 2008
    Celní úřad Ostrava
    Administrativa , Asistentka
    asistentská práce na právním oddělení, rozdělování a třídění pošty, kontrola správnosti vydaných pokut, párování pošty a pohledávek s občany v exekuci, práce s citlivými daty
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MacOS, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    filmy, foto, cestování, lifestyle, design
  • Trvalé bydliště

    U Nádražní lávky 5, Praha Karlín, Praha, 18600

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45