Foto:  Tereza D.
ID: 288775

Tereza D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 04.05.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2004 - 2005
    VOŠ Arita - cestovní ruch
    Vyšší odborné
    2003 - 2004
    Mc'Neilus language school - angličtina
    Vyšší odborné
    1999 - 2003
    SUŠG Jihlava - propagační výtvarnictví
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2009 - 2015
    hlavín & partneři, advokátní kancelář
    Administrativa , Asistentka
    vedení administrativního oddělení kanceláře; komunikace s klienty, organizování schůzek a harmonogramu chodu kanceláře; jednání a spolupráce se soudy, notáři, exekutory, státními úřady etc.; vedení docházky, pokladny a daňových dokladů, spolupráce se mzdovou účtárnou; správa a aktualizace databáze klientů, sporů, exekučních řízení a insolvencí; zajišťování školení zaměstnanců BOZP a PO; spolurozhodování při výběru dodavatelů a poskytovatelů služeb
    2008 - 2008
    ETA a.s.
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    vedení personálního oddělení společnosti v Hlinsku; tvorba nových pracovních postupů v personálním oddělení; nábor a přijímání nových zaměstnanců, koordinace pracovních pohovorů; vedení databáze zaměstnanců a uchazečů o zaměstnání; vedení a zpracování agendy osobních spisů, pracovních smluv, směrnic, řídících norem; zajišťování školení a tréninků zaměstnanců; vedení docházky a podkladů pro výplaty mezd; spolupráce se mzdovou účtárnou, bezpečnostním technikem, právníkem a auditory; spolupráce s úřadem práce - tvorba hlášení o volných pracovních pozicích
    2006 - 2008
    ETA a.s.
    Administrativa , Asistentka
    vedení sekretariátu; zpracování přijaté a odeslané korespondence; časové organizování schůzek; komunikace s klienty; vyhotovení výkazu jízdy, cestovních příkazů pro tuzemské a zahraniční cesty; spolupráce při vytváření podkladů pro výroční zprávu, audity; vedení agendy smluv, směrnic, řídících norem, statutárních dokumentů (zápisy z jednání představenstva, dozorčí rady…); organizace a archivace právních spisů; komunikace se soudy, notářstvím a exekutory; vytvoření počítačové databáze soudních sporů a její aktualizace; vedení a aktualizování přehledu zákonů, vyhlášek, nařízení vlády a sdělení pro řízení podniku; vyhotovení splátkových kalendářů, plných mocí
    2005 - 2006
    pojišťovna AEGON a. s.
    Bankovnictví a finanční služby , Finanční poradce
    vyhledávání nových klientů; nabídka produktů pojišťovny AEGON: investiční životní pojištění, rizikové pojištění, penzijní připojištění, stavební spoření, hypotéční úvěry, otevřené podílové fondy; finanční rozbor a optimalizace stávajících pojistek klientů; propagace společnosti
    2005 - 2005
    EUROCAPITAL Czechia a. s.
    Bankovnictví a finanční služby , Makléř, dohodce
    vyhledávání klientů; nabídka životního a penzijního pojištění ( Generali, AEGON ); hypotéční úvěry; péče o klienty
  • Jazykové znalosti

    španělština  -  základní
    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    filmy, hudba, cestování, malování, focení, zvířata
  • Trvalé bydliště

    Mohylová 1966/8, Praha 13, Praha, 15500

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45