Není foto: Ing. Martina S.
ID: 191696

Ing. Martina S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  29 let


  Aktualizace 30.06.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2009 - 2012
    Masarykova univerzita - Podniková ekonomika a management
    Bakalářské
    2007 - 2009
    Glendale Community College - Řízení malého podniku a jeho jednotlivých funkcí
    2002 - 2006
    Gymnázium, Brno, Křenová 36 - Všeobecné vzdělávání
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2014
    Home Credit International a.s.
    Administrativa , Asistentka
    Podpora generálního ředitele IT firmy, úzká spolupráce s top managementem i s vedením v jednotlivých zemích v rámci skupiny, tvorba zápisů z jednání a telekonferencí, příprava reportů, prezentací a vybraných interních procesů, interní komunikace, pořádání firemních akcí, workshopů, podílení se na HR aktivitách. Každodenní běžné činnosti asistentky
    2011 - 2013
    AVG Technologies CZ, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Podpora Senior Vice Presidenta Product Managementu: „Pravá ruka“ top managera. Správa kalendáře, zodpovědnost za hladký a efektivní průběh každého dne. Plánování a organizace schůzek, pořizování zápisů z jednání. Příprava podkladů (prezentace, reporty, náklady, odhady, získávání informací, atd.). Zajišťování a vyúčtování služebních cest, kompletní vedení administrativy a kanceláře. Zajištění celkového chodu oddělení: Komunikace s uchazeči o zaměstnání, organizace výběrových řízení, nástupy a výstupy zaměstnanců. Příprava podkladů pro mzdy, evidence dovolených a docházky, zajištění jazykové výuky. Organizace akcí, teambuildingů a školení. Plánování služebních cest, odhady nákladů, sledování skutečných nákladů, podklady pro plánování rozpočtu. Objednávky služeb i vybavení pro oddělení, kontrola faktur, závěrky, dohadné položky. Administrace smluv. Podpora Project Managementu: Pravidelný reporting a auditing, koordinace menších projektů. Projektová a procesní dokumentace, příprava manuálů. Správa interní Wiki. Administrativní podpora teamu. Vše převážně v angličtině (anglicky mluvící team).
    2009 - 2011
    Tutor, s.r.o.
    Vzdělávání a školství , Specialista pro rozvoj a vzdělání
    Zodpovědnost za asi 50 lektorů různé národnosti : vedení výběrových řízení, nábor lektorů, příprava smluv, administrátorské práce, komunikace s úřady (pojištění, prac. povolení), příprava podkladů pro mzdy, zpracování faktur, administrativní podpora. Zajištění kurzů pro firmy i veřejnost: časová koordinace, zajištění lektorů, učeben, konferenčních prostor, materiálů, administrace v IS. Komunikace se zástupci firem.
  • Jazykové znalosti

    francouzština  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Databázové systémy
    MySQL, MS Access
  • Zájmy

    Sport, cestování, jídlo
  • Trvalé bydliště

    24. dubna 289, Brno, 66443

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45