Foto:  Lenka P.
ID: 281521

Lenka P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  43 let


  Aktualizace 07.09.2015
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1988 - 1993
    Střední ekonomická škola - všeobecný
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2009 - 2015
    Day Spa Shop, s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    Fakturantka, skladové hospodářství, pokladní, účetní • obdobná pracovní činnost, jako ve firmě Techno Trade Consult, s.r.o. s rozšířením zprávy e-shopových stránek, účetnictví jednotlivých případů spojených s chodem firmy , příprava mzdových podkladů.
    2007 - 2009
    Techno Trade Consult, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Vedoucí kanceláře, asistentka, pokladní, fakturantka, skladové hospodářství • evidence dodacích listů • příjem objednávek a jejich zpracování • vystavování objednávek odeslaných • expedice zboží • fakturace (evidence, kontrola faktur přijatých, vystavování faktur odeslaných • vedení skladového hospodářství • chystání podkladů pro hlavní účetní • pokladna • příjmové a výdajové pokladní doklady • komunikace se zákazníky • telefonické i elektronické zpracování poptávek • vyřizování reklamací, dobropisy • vymáhání pohledávek • vzájemné zápočty pohledávek a závazků • veškerá administrativní činnost týkající se chodu firmy • vedení pošty, objednávaní kancelářských potřeb • plánování porad a jednání • zajišťování občerstvení • skladové hospodářství • vedoucí kanceláře + asistentka ředitele
    2002 - 2007
    Activ, s.r.o.
    Administrativa , Fakturant/ka
    Asistentka, fakturantka • evidence dodacích listů • příjem objednávek a jejich zpracování • vystavování objednávek odeslaných • expedice zboží • fakturace (evidence, kontrola faktur přijatých, vystavování faktur odeslaných • chystání podkladů pro hlavní účetní • pokladna • příjmové a výdajové pokladní doklady • vedení pošty • komunikace se zákazníky • telefonické i elektronické zpracování poptávek • vyřizování reklamací, dobropisy • vymáhání pohledávek • veškerá administrativní činnost týkající se chodu firmy
    1993 - 1997
    Vojenská ubytovací a stavební správa
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Ekonom – referent, účetní • inventární činnost včetně evidování inventáře • objednávání základních prostředků • zpracování statistických výkazů • evidování zásob základních prostředků • vedení evidence mat. tř. 14 ev. listy spotřebního i nespotřebního materiálu • zpracování nájemného, vyúčtování služeb spojené s užíváním služebního bytu, včetně sestavení měsíční uzávěrky • kontakt s nájemci jednotlivých bytů • veškerá činnost finančního oddělení • vedení účtů nákladů, výdajů
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    zahrádka, psi, cestování
  • Trvalé bydliště

    Červenáčkova 1671/14, Kuřim, Kuřim, 66434

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45